środa, 20 kwietnia 2016

(14) Miasto szkła, Cassandra Clare

Jestem już po przeczytaniu trzeciej części "Darów Anioła" i ponownie jestem po wielkim wrażeniem i mam ochotę powiedzieć po prostu "Kurde, jakie to jest dobre".
Poprzednie części również recenzowałam:
Część 1: klik
Część 2: klik
Ja jestem tego zdania, że każda kolejna część jest lepsza od poprzedniej.


Tytuł oryginału: City of Glass
Cykl: Dary anioła (tom 3)
Wydawnictwo: MAG
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 528
Fantastyka

W tej części historia ponownie skupia się głównie na Clary i Jasie. Mamy tutaj też wpleciony wątek zakazanej miłości, gdzie ta dwójka musi powstrzymywać się od czułych gestów, spojrzeń i tego typu rzeczy. Na pewno kojarzycie słynnego Valentina, którego celem było wezwanie Anioła Rajzela, by ten spełnił jego jedno życzenie.
Niestety lub stety mu się to udaje, ale ktoś (nie powiem kto, bo nie będzie niespodzianki! :D ) go zabija. Tak po prostu.
Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umrę. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał.
Kiedy zaczynałam czytać całą serię nie wiedziałam, że później zacznę żyć problemami bohaterów.
Nawet jeżeli nie lubicie czytać tego typu książek, powinniście przeczytać choćby pierwszą część, a żeby zobaczyć, czy Wam się spodoba. Ja przeczytałam, spróbowałam i bardzo mi się to spodobało.

Książkę oceniam oczywiście na 5+, bo inaczej nie da się ocenić tej książki (no może na 6, ale 6 nie stosuję haha).
-I mam patrzeć, jak ty będziesz umawiać się z chłopcami, zakochasz się w którymś i wyjdziesz za mąż?- jego głos stwardniał.- A ja będę umierał po trochu każdego dnia.

PS. Przez przypadek usunęłam zdjęcia środka książki i ostatniej strony, więc została mi tylko okładka.. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz