niedziela, 23 października 2016

TOP 5 HORRORÓW NA HALLOWEEN

Uwielbiam horrory, a najlepiej te o duchach czy o opętaniu. Wzbudzają we mnie najwięcej emocji.
Dziś postanowiłam stworzyć dla Was listę 5 horrorów książkowych, które sprawdzą się idealnie na Halloween i wprowadzą Was do krainy grozy.

(źródło: weheartit.com)


1. "Lśnienie" Stephen King- już Wam o tej książce pisałam (TUTAJ) i stwierdzam, że będzie to idealna pozycja na halloween. Poniekąd jest o opętaniu człowieka przez złe moce, w tym przypadku przez hotel Panorama.

2. "Dracula" Stoker Bram- klasyka gatunku, czyli najpopularniejsza powieść o Hrabim Dracula. Jako, że Halloween to noc wszelkich upiorów, wampirów także nie może zabraknąć!

3. "Demonolodzy Ed i Lorraine Warren. Relacje ze spraw prowadzonych przez małżeństwo Warrenów" Brittle Gerald- ja osobiście bardzo lubię "Obecność" oraz "Obecność 2", a jak się dowiedziałam, że wyszła o nich książka- zwariowałam. Nie mogę się doczekać, aż wreszcie będę mogła ją przeczytać. Ta oto pozycja ląduje na miejscu 3.

4. "Doktor Sen" Stephen King- o tym również Wam niedawno pisałam (TUTAJ), a jest to druga część "Lśnienia". Tym razem mamy do czynienia z ludźmi, którzy "wysysają" z ludzi parę (czyli innymi słowy energię życiową). Smakowita pozycja dla wszystkich fanów Stephena Kinga!

5. "Frankenstein" Mary Shelley- ostatnia już pozycja w tym zestawieniu i jest to kolejna perełka, która jest obowiązkową lekturą dla wszystkich fanów grozy. Ja mam zamiar zabrać się za nią niedługo, niestety już po Halloween, ale dla mnie to święto może trwać przez cały rok.

A jakie książki Wy byście zaproponowali? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz