poniedziałek, 22 września 2014

50 pytań, których NIKT nie zadaje

Cześć wszystkim!
Na pewno większość z Was już zaczyna naukę z pełną parą :D
Ja dzisiaj pisałam pierwszy w tym roku szkolny sprawdzian i spodziewam się oceny dobrej, czyli 4 (co najmniej). Miała nas pani dziś z biologii pytać, ale że cała klasa zgłosiła nieprzygotowanie (ja je zgłosiłam ze względu tylko na brak zadania), nie zgłaszałam się na ochotnika, bo zaraz by posypały się hejty, że ich pogrążyłam czy coś w tym stylu.. Znam to już z doświadczenia, więc wolę nie ryzykować;)
Kartkówki z angielskiego też nie było, więc mieliśmy okienko na 4 lekcji. A tyle się uczyłam!
Ale troszkę już zaczęłam odbiegać od tematu, więc nie zwlekajmy tylko zaczynajmy!


1. Czy śpisz z szafą otwartą czy zamkniętą?
- Z zamkniętą, bo nie mam szafy za następnymi drzwiami, mam tradycyjną szafę z lustrami, więc to by wyglądało dziwnie gdyby była ona otwarta haha :p

2. Czy zabierasz szampony/ odżywki z hotelu?
- Jeszcze jakbym była kiedykolwiek w jakimś hotelu hahah.. Nie no, raz kiedyś byłam, był to ślub mojej kuzynki i na noc wszyscy goście zostali w hotelu. Pomimo, że były tam te malutkie mydełka i szamponiki nie zabrałam żadnego z nich :D

3. Czy musisz być cała przykryta kołdrą kiedy śpisz?
- W moim wykonaniu polega to na tym, że wieczorem zasypiam cała przykryta kołdrą a rano budzę się z odkrytymi np. nogami

4. Czy ukradłaś kiedyś znak drogowy?
- Co hahaha nie, nie ukradłam nigdy znaku drogowego xd

5. Czy używasz karteczek samoprzylepnych?
- Tak i do dosyć często, kiedy np. chcę pamiętać o ważnym sprawdzianie, zapisuję sobie na takiej karteczce datę tego sprawdzianu i przylepiam sobie nad biurkiem

6. Czy wycinasz kupony z gazet?
- Nie, ale moi rodzice mają tą kartę z TESCO "clubcard" więc dostają takie bony zniżkowe na różne produkty, czy to na artykuły chemiczne czy na pieczywo

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez stado pszczół?
- Raczej przez stado pszczół, bo niedźwiedź chyba by mnie zjadł xd

8. Czy masz piegi?
- Nie, nie mam piegów, choć powinnam bo mam dość jasną karnację :D

9. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
- Jeśli są to selfie, to nie zawsze, ale jeśli np. robimy zdjęcie grupowe to tak haha

10. Co Ciebie denerwuje, a nie koniecznie denerwuje innych?
- Jejku jest to chyba to, że ludzie nie potrafią chodzić prawą stroną i to mnie straasznie irytuje bo jeszcze zamiast się usunąć taka osoba nawet nie zwraca na Ciebie uwagi. HALO LUDZIE TO NIE WIELKA BRYTANIA, ŻE OBOWIĄZUJE RUCH LEWOSTRONNY!

11. Czy liczysz kroki kiedy chodzisz?
- Nie, ale często jak wchodzę po schodach to je liczę :D

12. Czy kiedykolwiek załatwiłaś się w krzakach?
- Sądzę, że każdy kiedyś choć raz przeżył taką przygodę, że musiał załatwić swoje potrzeby fizjologiczne w krzakach haha

13. Czy tańczysz kiedy nie ma muzyki?
- I to dosyć często, nucę sobie wybrany kawałek i zaczynam sobie tańczyć, choć nie zawsze wygląda to jak taniec xd

14. Czy żujesz ołówki lub długopisy?
- Kiedyś jak się denerwowałam to gryzłam je, ale teraz już z tego wyrosłam i zazwyczaj jak się stresuję rysuję po marginesach

15. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
- Ja śpię tylko z 2 pluszakami: pieskiem i misiem pluszowym :3

16. Jaki masz rozmiar łóżka?
- Przyznam szczerze, że nie mam bladego pojęcia, choć na długość mogę się tylko domyślać, że jest to 165 cm haha

17. Jaka jest piosenka tygodnia?
- Iggy Azalea- Fancy <3

18. Czy to jest okej, jeśli chłopak nosi różowy?
- Według mnie, każdy ma prawo nosić to co chce, więc nie rozumiem czemu niektórzy mówią, że różowy jest dla bab a nie dla chłopaków. Skoro różowy jest dla bab to niebieski jest dla chłopaków? :o

19. Czy oglądasz dalej kreskówki?
- Nie, bo najzwyczajniej w świecie nie mam na to czasu :)

20. Jakiego filmu najbardziej nie lubisz?
- Wydaje mi się, że jest to "Paranormal activity"- kiedyś go lubiłam, ale totalnie mi obrzydł i nawet nie mam siły patrzeć na miniaturkę od tego filmu

21. Jeżeli miałabyś skarb, gdzie byś go ukryła?
- Szczerze? Pewnie bym go zakopała, a potem zapomniała gdzie go zakopałam hahah

22. Co pijesz do obiadu?
- Wodę mineralną, która zostaje mi jeszcze ze szkoły, bo tam nie wypijam jej całej

23. W czym maczasz chicken nuggets?
- Jeśli już je jem to w sosie czosnkowym

24. Ulubione jedzienie?
- Makaron ze szpinakiem, barszcz czerwony z pierogami z mięsem- mogłabym je jeść co dziennie są tak pyszne <3

25. Film, który możesz oglądać ciągle i nigdy Ci się nie znudzi?
- "lol" z Miley Cyrus

26. Ostatnia osoba, którą pocałowałaś?
- Mój chłopak :)

27. Czy kiedykolwiek byłaś harcerką?
- Nie, choć w 6 klasie szkoły podstawowej strasznie chciałam nią zostać

28. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago do magazynu dla panów?
- NIE HAHAH

29. Kiedy ostatni raz wysłałaś komuś list lub kartkę?
- Wysyłałam emaila, do księgarni w której zamawiałam książki do szkoły :D

30. Czy dostałaś kiedyś mandat?
- Nie :p

31. Ulubiony rodzaj kanapki?
- Ja nazywam ja "amerykańską kanapką"- składa się z szynki, sera żółtego, pomidora, jajka i sosu czosnkowego

32. Najlepsza rzecz na śniadanie?
- Płatki kukurydziane z mlekiem- najszybciej się je zjada

33. O której chodzisz spać?
- Zazwyczaj idę spać o 21. 30 ale zasypiam o 22

34. Czy jesteś leniwa?
- okropnie! haha

35. Kiedy byłaś dzieckiem za co przebierałaś się na bal przebierańców?
- za królewskiego błazna ._.

36. Ile języków znasz?
- Prócz polskiego, ucze się angielskiego i niemieckiego, umiem kilka słów po hiszpańsku ;d

37. Czy jesteś uparta?
- yup!

38. Boisz się wysokości?
- Tak, okropnie. Jak wejdę na samą górę na grzybek (zabytek u mnie w mieście) zaczyna mi się
kręcić w głowie

39. Czy śpiewasz w aucie?
- Tak i to często haha

40. Czy śpiewasz pod prysznicem?
- tak haha

41. Ostatni raz kiedy fotograf robił Ci zdjęcie?
- Było to tydzień temu, musiałam sobie wyrobić zdjęcia do paszportu

42. Czy święta są nerwowe?
- Dla jednych tak, dla drugich nie. Dla mnie nie są ani trochę :)

43. Ulubione ciasto?
- karpatka forever!

44. Jaki zawód chciałaś wykonywać jak byłaś mała?
- Chciałam iść na medycynę i zostać weterynarzem lub pielęgniarką

45. Czy wierzysz w duchy?
- Tak, ale nie jestem jakaś nawiedzona czy coś xd

46. Czy miałaś kiedyś deja vu?
- Tak i to kilka razy

47. Cheetos'y czy Freetos'y?
- Cheetos'y serowe <3

48. Nike czy Adidas?
- Nike

49. Zawód, który wyobrażasz sobie, że Twój przyszły małżonek będzie go wykonywał?
- Informatyk! haha

50. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
- Tak, dosyć często płaczę ze szczęścia haha

Więc to na tyle, jutro/ pojutrze postaram się dodać post o "my day routine" i będzie to edycja trochę szkolna, troszkę domowa a i planuję zrobic room tour.
Doszliśmy do końca i ja zaraz idę się uczyć na angielski, także miłego wieczoru/ dnia! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz