piątek, 5 grudnia 2014

Blogmas- 5.12.2014 Common white girl TAG | Lifestyle

Hejo! Dziś przychodzę do Was z tagiem "common white girl". Dużo dziewczyn na youtube dodawało filmiki z tym tagiem, dlatego stwierdziłam, że ja dodam post z tym tagiem związany. Także nie zwlekajmy, zaczynajmny! :)
1. Ulubiony napój ze Sturbucks'a?
Nie mam ulubionego napoju, nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, będę miała okazję odwiedzić kiedyś to miejsce.
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Jakieś 20 minut, zależy na którą mam i o której wstaję.
3. Ile selfie robisz sobie codziennie?
Jeżeli mam chęć na robienie sobie selfie, potrafię zrobić ich z 10, ale i tak później je usuwam
4. Czy nosisz tą samą rzecz po kilka razy?
Przeważnie są to spodnie, noszę je 2 dni pod rząd, jeśli są czyste, a nie mam pomysłu na jakaś stylizację, zakłądam spodnie pierwsze z rzędu i jakiś sweter 
5. Instagram, twitter czy tumblr?
Jeszcze na wakacje byłam uzależniona od tumblr'a, ale zdecydowanie instagram (ps. wpadajcie na mojego instagrama: instagram.com/nataliaxsiema, oraz na tumblr'a: tumblr.com/perfectprincesslove98)
6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Są to: Banshee (Zuzanna Borucka), Zmianoholiczka (Magda Pluta-kiedyś znana jako Czarna Lukrecja), Littlemooonster96 (Angelika Mucha),sarusska (nie wiem jak ma na nazwisko :c), WobiecObiektywu (Olga Konieczyńska)
7. Czy jesteś zakupoholiczką?
Wydaje mi się, że tak. Lubię chodzić na zakupy, nawet żeby popatrzeć na jakieś rzeczy, ale nie chodzę na zakupy za często haha
8. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Podejrzewam, że jakieś 50% ludzi, którzy mają konto na instagramie robi zdjęcie swoim posiłkom haha
9. Oddajesz ubrania, których nie nosisz?
Niektóre ubranka po mnie, jak miałam mniej niż roczek, moja mama trzyma u siebie w szafce, a tak to oddaję córkom mojej siostry
10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Jak idę do szkoły, to maluję tylko oczy. Jak jest weekend nie maluję się w ogóle 
11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
W gimnazjum miałam bardzo dobre oceny, miałam czerwony pasek na koniec roku. W 1 klasie technikum już nie idzie mi tak kolorowo, ale na 2 semestr postaram się to zmienić :)
12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nie, zdarza mi się, że przechodzę cały dzień w piżamie, a tak do szkoły ubieram się wygodnie i ciepło 


To tyle, dziękuję za przeczytanie moich wypocin!
Ps. Jutro Mikołajki, więc:
1. Zachęcam Was do obejrzenia bloku reklamowego o 18.45, by pomóc chorym dzieciom
2. Życzę Wam cudownych chwil, fajnych prezentów i oczywiście super dnia!
Ja jutro kończę 16 lat.. Ale to mało istotne haha

Do następnego! :*