piątek, 16 stycznia 2015

Jak spędzić ferie? | Porady

Hej wszystkim, dziś post na temat, jak spędzić ferie. Moje województwo (dolnośląskie) rozpoczęło swoje ferie już dziś.
1. Zastanów się najpierw, co chciałbyś robić przez te 2 tygodnie, lub czego chciałbyś się nauczyć, itp.
Ja proponuję najpierw ułożyć sobie w głowie plan, gdzie i jak chcielibyśmy spędzić ferie. Ja wiem, że spędzę te ferie w swoim rodzinnym mieście, ale u siostry :)
2. Obdzwoń znajomych i spytaj co mają w planach- jeśli to samo co Ty (czyt. pozostanie w domu na ferie) wyciągnij ich na spacer, sesję zdjęciową czy nawet imprezę.
Nie masz kontaktu ze starymi znajomymi, a chciałbyś go odzyskać? Nic nie stoi na przeszkodzie! Istnieją przecież fejsiki i te inne sprawy, więc nie marnuj czasu i napisz! Być może odzyskasz przyjaciela z dzieciństwa! 
3. Namów rodziców lub swoich przyjaciół, na wspólny wyjazd, np. w góry. 
To świetny sposób, na poznanie się lepiej (w przypadku przyjaciół) i spędzenia miłego czasu w towarzystwie swoich bliskich.



To ja Wam dziękuję za przeczytanie i życzę miłego wieczoru/ nocy/ dnia :*
Znajdźcie mnie na:
instagramie- @nataliaxsiema
facebooku- @inthefuturelondon
To wszystko, dziękuję, paaaaaaaaaa! <3