poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jak zmotywować się do ćwiczeń? | Health

Wakacje zaczynają się za 12 dni, a Ty zastanawiasz się jak pozbyć się tego brzuszka? Ale jesteś zbyt leniwy/ leniwa, by zacząć ćwiczyć. Spokojnie, każdy przez to przechodził. Ja zmotywowałam się tym, że zaraz wakacje, a trzeba wyglądać jakoś w stroju kąpielowym.
Ale jak mam zmotywować Ciebie? Oczywiście same zdjęcia jak np.:

nie pomogą. Tylko jeszcze bardziej Cię dobiją. Zdradzę Ci teraz mój sposób na to, jak zmotywować się do działania i mam nadzieję, że weźmiesz udział w przygotowanym przeze mnie wyzwaniu.

Jeśli notorycznie jesz słodycze i podjadasz między posiłkami, to przestań! Żartowałam. Powinnaś/ powinieneś ustalić sobie granicę, np. "2 cukierki na dzień" po czym, zmniejsz do 1 cukierka a następnie zmniejsz do jednego cukierka na np. 2 lub 3 dni. Pomaga, uwierz. Ja się zawzięłam i od razu poleciałam z postanowieniem, by nie jeść słodyczy. Jak to zrobiłam? Sama nie wiem. Po prostu powiedziałam sobie dość i teraz jem słodycze raz na tydzień. A jak zmotywować się do tych ćwiczeń? Musisz ustalić najpierw swój cel, co chcesz w sobie zmienić. Chcesz mieć płaski brzuch? Szczupłe uda? Jędrny tyłek? Na Youtube masz od groma filmików, ale same ćwiczenia nie wystarczą. Może przestań podjadać i.. nie jedz tego ciastka jak to czytasz. Odłóż, wyrzuć, cokolwiek. Nie jedz, bo to nic nie da. Powiedz sobie, że chcesz np. schudnąć 2 kg i dąż do tego. Jeśli 2 kg nie wystarczy (pamiętaj o umiarze, bo od ćwiczeń można się uzależnić! ) możesz ustalić sobie coraz większą poprzeczkę. Ważne jest, by pamiętać o systematyczności no i przerwach między ćwiczeniami, by organizm mógł się zregenerować. Powinien to być przynajmniej 1 dzień w ciągu tygodnia. A teraz przedstawię Wam 2 plany treningowe, do wyboru do koloru. Do wakacji już mało dni, więc trzeba się brać za siebie!
Tutaj propozycja wyzwania 3 dni z Mel B stworzonego przez Dominikę, znaną z bloga Tips for women: WYZWANIE 30 DNI Z MEL B
Moja propozycja:
Dzień 1 i 16:
Ewa Chodakowska- Ekstra figura
Dzień 2 i 17:
Ewa Chodakowska- Skalpel
Dzień 3 i 18:
Ewa Chodakowska- Killer
Dzień 4 i 19:
WOLNE!
Dzień 5 i 20:
Mel B- Trening całego ciała
Dzień 6 i 21:
Mel B- Trening pośladków
Mel B- Trening brzucha
Dzień 7 i 22:
Ewa Chodakowska- Turbo spalanie
Dzień 8 i 23:
WOLNE
Dzień 9 i 24:
Ewa Chodakowska- Model look
Dzień 10 i 25:
Trening całego ciała
Dzień 11 i 26:
Trening na zgrabną sylwetkę
Dzień 12 i 27:
WOLNE
Dzień 13 i 28:
Mel B- Trening na całe ciało
Dzień 14 i 29:
FULL BODY WORKOUT
Dzień 15 i 30:
400 KCAL IN 30 MINUTES


Pamiętajcie, że nie musicie robić wszystkich ćwiczeń, z dnia na dzień będziecie mogli zwiększyć swoje tempo.
Trzymam za Was kciuki i czekam na Wasze zaangażowanie!


A jeśli chciałbyś przeczytać coś więcej to zapraszam na mój poprzedni post z serii fit: KLIK