czwartek, 18 czerwca 2015

TAG: 20 przypadkowych pytań | Lifestyle

A oto przed wami te 20 pytań, które są przypadkowe, a do tego posta zainspirował mnie filmik Karoliny z kanału Stylizacje: https://www.youtube.com/watch?v=ppMtkLoSoek

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu.
Zdecydowanie telefon i słuchawki. Nie cierpię jechać w autobusie i musieć słuchać ludzi dookoła.
2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
Mam kilka takich firm, które lubię np. Lovely, Wibo, Rimmel czy Maybelline, ale gdybym miała wybrać jedną ulubioną byłoby to Maybelline.
3.Ulubiony kwiat?
Jestem typową kobietą, która kocha róże, ale uwielbiam też tulipany (jeju jak mi brak kwiatków w pokoju!)
4.Ulubiony sklep z ciuchami?
Mam dwa: Szachownica i Sinsay
5.Ulubione perfumy?
Teraz moimi ulubionymi są perfumy z Avon "Little black dress"
6.Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
Zdecydowanie na płaskim obcasie. Nie potrafię chodzić na szpilkach i jest duże prawdopodobieństwo, że nigdy się nie nauczę
7.Czy masz dobre oceny?
Moja średnia na ten semestr to 3,26.
8.Ulubiony kolor?
Przyznam, że lubię wszystkie kolory, nie umiem wybrać jednego, ponieważ moje ubrania czy też upodobania skłaniają się do wszystkich kolorów
9.Czy pijesz napoje energetyzujące?
Bardzo, bardzo rzadko, zazwyczaj w lato.
10.Czy pijesz soki?
Tak. Lubię soki świeżo wyciskane, ale sokowirówka protestuje więc jestem zmuszona do picia soków z kartonów
11.Czy lubisz pływać?
I tutaj możecie się śmiać, bo nie umiem pływać. Uczyli mnie wszyscy, moja siostra, moja ciocia i nikt mnie nie nauczył
12.Czy jesz frytki widelcem?
Tylko w domu lub w jakiejś restauracji (nie mówię tu o maku czy kfc :p )
13.Ulubiony krem do twarzy?
Oliwkowy z Ziajki
14.Czy chciałabyś wyjść za mąż?
Tak, chociaż nie chcę tego robić od razu po skończeniu szkoły, tylko np. po jakiś 3-5 latach mieszkania już razem i pracując
15.Czy łatwo się denerwujesz?
Bardzo. Jeden zły krok, złe słowo potrafi mnie wyprowadzić niesamowicie z równowagi
16.Czy wierzysz w duchy?
Nigdy nie miałam styczności, więc nie
17.Masz jakieś fobie?
Boję się pająków, żab i wszelkich latających owadów m.in. os, pszczół, z racji tego, że jak byłam młodsza szłam do sąsiadki i osa wleciała mi swoim żądłem w nos i bardzo się wystraszyłam haha
18.Obgryzasz paznokcie?
Teraz już nie, ale jeśli bardzo się czymś stresuję, to tak
19.Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
W mojej rodzinie zmarł mój kuzyn, moja babcia i mój wujek, więc odpowiedź jest twierdząca
20.Pijesz kawę?
Nie i jak na razie nie zamierzam jej pić. 

Mam nadzieję, że miło Wam czytało się moje odpowiedzi i oczywiście zachęcam Was do zrobienia tego TAGu na swoich blogach czy kanałach na yt ! :)