piątek, 17 lipca 2015

Komentarze- czyli co piszą wszystkowiedzący internauci | Lifestyle

Dam da ra daaaaam!
Kojarzycie niejaką Honoratę Skarbek? Tak, to ta co jej pseudonimem jest miód. Nie, no żarcik taki.
Jej piosenki albo się kocha albo się nienawidzi, taki mamy już klimat. Słuchając piosenki "Damy radę" pomyślałam sobie <<nawet fajna ta piosenka, wpada szybko w ucho i ogólnie cud, miód i orzeszki>>. Postanowiłam poczytać komentarze pod teledyskiem, a tam... CAŁA LAWINA HEJTU.
Nie mówię, że każdy musi wielbić tą piosenkę, ale no proszę Was..



Pisząc coś w stylu "o jak zwykle wygląda jak zdzira" lub "nie mogło zabraknąć jej gołej dupy".
Ale wy tak serio? :/ Piosenka może i niektórym wydaje się kiczowata, ale nie musicie obwieszczać całemu światu swoich spostrzeżeń. Ten kto oglądał ten teledysk, ma różne zdanie co do piosenki, ubioru itd.
Nie mam pojęcia co zrobiliby ci biedni internauci, gdyby została wyłączona możliwość dodawania komentarzy. Może pisaliby wiadomości na priv?
Muzyka się rozwija, są coraz to nowe techniki przerabiania muzyki, głosu. Nowe pomysły na teledyski, a wiadomo, że aby klip się sprzedawał potrzeba go trochę upiększyć ;)
To, że jakaś dziewczyna w teledysku, tutaj Honey, pojawi się w krótkich spodenkach (NO BŁAGAM, JA NOSZE KRÓTKIE SPODENKI- JESTEM ZDZIRA? :o) i crop topie, to nie oznacza zaraz, że dziwka. Miała założyć worek na głowę? Bo jakby tak zrobiła pewnie byłyby komentarze typu " jaki okropny outfit " albo "mogła założyć jeszcze coś, bo dalej jest za goła". Nie mam siły do takich ludzi tak szczerze.
Owszem polska muzyka nie jest jakaś cudowna, ale hejtując pogarszamy sprawę. Potem polska muzyka pójdzie się walić, a my będziemy biadolić, że już polska nie ma się czym chwalić.
Ktoś może mi napisać, że się z tym nie zgadza i ja to szanuję. Słucham tego co ma ktoś do powiedzenia, nie wyzywam go od debili czy idiotów.
Jeden koleś dał w komentarzu, że prawdziwa muzyka to "Kaen, Marek Grechuta, Stanisław Soyka, Kroolik"
Chwila moment. Od kiedy mieszamy rap z muzyką z dawnych lat, która nawet nie przypomina muzyki popularnej? Zgodzę się z nim, że Grechuta i Soyka tworzyli prawdziwą muzykę, ale ten Kaen? Błagam, jak może komuś się podobać koleś z maską na twarzy, której nigdy nie zdejmuje. To trochę jak Donatan ze swoimi okularami haha :p

Zapraszam do dyskusji w komentarzach, chętnie poczytam i podyskutuję z Wami. Pozdrawiam i miłego wieczoru! :*