czwartek, 23 lipca 2015

Liebster blog award

No czeeeeeeeeeeeeeeeść!
Przechodząc do sedna zostałam nominowana przez http://strzalaa.blogspot.com/ , za co bardzo dziękuję! :*
Jeśli nie wiecie o co chodzi, to już wyjaśniam. Nominacja do Liebster blog award (w skrócie LBA) jest trochę taką "nagrodą" za dobrze wykonaną robotę na blogu. Przyznaje się tą nominację osobom, które mają mało obserwatorów. Tym sposobem rozpowszechniamy blogi i pozwalamy autorom tych blogów na dalszy rozwój, trafiając do większej ilości osób. Nominowana osoba dostaje 11 pytań i po odpowiedzeniu na nie, musi nominować kolejne 11 blogów i zadać 11 pytań. Nie można nominować osoby nominującej nas :D

To jak, zaczynamy? :D

Pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona Milka?
Zdecydowanie Oreo. Gdybym była bogata- miałabym specjalny pokój, w którym byłyby tylko czekolady Oreo :D 
2. Lato vs Zima?
Lato. Uwielbiam to kiedy wstaję rano, patrzę przez okno, a tam... koszą trawę -.-
Nie no, żartowałam :D Lato to moja pora roku, wtedy czuję się najszczęśliwsza <3
3. Ulubiona blogerka?
4.Najlepsza potrawa?
Makaron z serem <3
5. 3 rzeczy które ZAWSZE masz w torebce?
Legitymacja, lusterko, telefon :D
6. Czy masz określony styl czy jednak wolisz wyszukiwać czegoś nowego?
Mój styl jest bardzo zmienny (prawie jak kobieta hehe), czasem ubieram się typowo dziewczęco, a czasem "na luzie" (czyt. dresy)
7. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Od dziecka uwielbiałam pisać różne teksty. Pamiętam, że kiedyś wzięłam z pokoju rodziców jakieś gazety, wycięłam kilka artykułów i przykleiłam na kartkę. Potem przedstawiałam to wszystko rodzicom haha
8. Ulubiony film?
"Love, Rosie", "LOL"
9. Rzeczy które nienawidzisz?
Nie cierpię kiedy temperatura spada poniżej 0, a potem szybko się ogrzewa i pod grubą kurtką czuję się jakbym ubrała się w zimowe ciuchy w lato haha
10. Czego się boisz?
Zawsze mówię, że boję się pająków, ale tak serio chyba najbardziej boję się, że zostanę sama. Tak, boję się samotności.
11. Czy wybaczyłabyś zdradę?
Jeżeli byłaby to zdrada w związku, nie wybaczyłabym.
Jeśli byłaby to zdrada ze strony przyjaciółki, mogłabym wybaczyć, ale już nie zaufałabym jej. 


A teraz chciałabym nominować do LBA:

Pytania:
1. Jaki był Twój wymarzony zawód w dzieciństwie?
2. Wiosna vs. jesień?
3. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
4. Jaki gatunek literacki lub filmowy lubisz najbardziej?
5. Psy vs. koty?
6. Jak dbasz o swoje włosy?
7. Jaki jest Twój styl ubierania się?
8. Z czego słynie miasto Twojego zamieszkania?
9. Wierzysz w reinkarnację? 
10. Wybaczyłabyś zdradę?
11. Gdzie chciałabyś się znaleźć w tej chwili?

Jest to chyba jeden z najdłuższych moich tekstów, ale warto było! Zapraszam do odpowiadania i podsyłajcie linki w komentarzach do swoich odpowiedzi, chętnie je przeczytam! :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz