poniedziałek, 20 lipca 2015

My morning routine- Summer edition 2015 | Lifestyle

Proszę o oklaski! W końcu pojawiam się z obiecanym postem o mojej porannej rutynie, ale jest to edycja wakacyjna. Ja rano nie robię zbyt dużo więc ten post będzie krótki, ale treściwy :D
Makijaż, który tutaj pokażę jest zrobiony tylko na potrzeby postu, bo na co dzień nie używam podkładu i cieni do powiek.



Rano, gdy już się obudzę, leżę w łóżku jeszcze jakieś 20 minut, żeby się dobudzić. Przez dobudzanie się mam na myśli sprawdzanie moich social media tj. instagram czy facebook. Oglądam też filmiki na youtube.


Tutaj moja ulubiona para na youtube- Karolina i Darek, a ich wspólny kanał to Hejlobuzy. :)


Moje wczorajsze "odkrycie"(?) Dziewczyna, Eva, ma ponad 3mln subskrypcji, a ja dopiero wczoraj ją znalazłam. Super, co? ;)

Tą książkę czytam aktualnie. Jak na razie akcja się bardzo dłuży, ale sądzę, że już całkiem niedługo się rozwinie.




Moje śniadanie, które składało się z 2 kanapek, jedna z serem, a druga z pasztetem (tak, z pasztetem XD) i do tego sok owocowy. 





No i przyszedł czas na makijaż. Użyłam podkładu z Avon w kolorze natural beige, jest to podkład mojej mamy, ale odcienie naszej skóry są praktycznie takie same.
Na oczy nałożyłam cienie z paletki nude z Lovely

Tusz do rzęs, nie wiem jakiej firmy niestety :p

Na usta nałożyłam szminkę z miss sporty w kolorze 058, Malaga



No i przyszedł czas na mój outfit.

Mam na sobie jeszcze spodnie 3/4 granatowe, ale już nie miałam jak zrobić zdjęcia :P








To wszystko, mam nadzieję, że moja poranna rutyna Wam się spodobała.
Piszcie komentarze, mocno mnie motywują do dalszej pracy oraz czekam na jakieś pytania :)