wtorek, 7 lipca 2015

TAG: I ♥ SUMMER! | Lifestyle

Jeżeli nie widzieliście wiosennej edycji tego tagu, to zostawię Wam link na końcu. Tamtą edycję zrobiłam jeszcze na tamtym blogu, ale zawsze możecie tam wrócić i sobie go przeczytać :)
A teraz przedstawiam Wam letnią edycję tagu "I love...". Zapraszam do czytania!




1. Ulubiony bronzer?
Jeśli mam być szczera, to nie używam bronzerów. Moim makijażem jest zazwyczaj cień do powiek, eyeliner, tusz do rzęs oraz pomalowane usta. Nie zniosłabym myśli, że mogę mieć czymś wysmarowaną twarz, jeszcze paradując tak po mieście.
2. Ulubiony napój na plaży/w hamaku/przy basenie?
Zdecydowanie woda. Najlepiej taka z wkrojonym plasterkiem cytryny i kostkami lodu <3
3. Ulubiony produkt do ust?
Tradycyjnie- baby lips oraz moja pomadka z Wibo o której była mowa w wielkiej recenzji kosmetyków :)
4. Plaża czy basen?
Plaża, plaża i jeszcze raz plaża! Uwielbiam czuć piasek pod stopami.
5. Lato - szalone włosy! Ulubiony produkt do stylizacji włosów?
Moją ulubioną fryzurą na lato jest kok, taki niechlujny, osadzony na samym czubku głowy. Jeśli chodzi o stylizację to jako takiego nie mam, ale moim ulubionym produktem do pielęgnacji włosów w lato jest zdecydowanie maska z Ziajki, która dla moich włosów jest idealna. Zastanawiam nad kupieniem maski do włosów z Hebe, ale jeszcze nie wiem jaka byłaby dobra.
6. Opalanie się - smażing/ plażing czy fake tan?
Ja jestem zwolenniczką smażingu i plażingu, wtedy mogę ułożyć się wygodnie na ręczniku czy kocu i oddać się lekturze np. ulubionej książki.
7. Ulubiony lakier do paznokci?
Jak na razie nie maluję paznokci, ponieważ zapuszczam je do kształtu migdałków (tak, da się ), ale takimi kolorami na lato są zdecydowanie: mięta, niebieski (wszystkie odcienie), fiolet, różowy oraz wszystkie neonowe kolory, które bardzo ożywiają cały wygląd.
8. Jakakolwiek tradycja związana z latem?
Zdecydowanie jest to robienie porządków w szafkach. Wyciąganie letnich ubrań, dzielenie ich na te, które będę nosić, a te których nie chcę widzieć na oczy oraz organizowanie kosmetyków.
9. Ulubiony zapach? 
Uwielbiam zapach owoców, jakieś mgiełki do ciała, balsamy o zapachu owoców- tak, to jest to!
10. Ulubione jedzenie na grillu?
Nie jestem fanką jedzenia z grilla, nie lubię tego, gdy jest gorąco- jakieś +30 stopni w cieniu I JESZCZE DYM lecący od grilla.. Nie, nie i jeszcze raz nie, kurde :x
11. Plany na wakacje?
*Szepcze* Nie chcę jeszcze nic zdradzać na ten temat, ale pod koniec lipca prawdopodobnie udam się do pewnego miejsca, 3h drogi od mojego miasta, więc musicie polubić mój fanpage, żeby wiedzieć, gdzie jadę! 

Okej, to by było na tyle, a Wam pozostawiam link do wiosennego tagu: KLIK