poniedziałek, 6 lipca 2015

Wakacje 2015: Gdzie je spędzić i w jaki sposób? | Lifestyle

Jeśli mam być z Wami szczera jeszcze nigdy nie byłam na wakacjach za granicą.. A chyba powinnam, bo często przyłapuję się na tym, że wyobrażam sobie jak to by było gdybym ja wylądowała w takim a takim miejscu na wakacjach. Najbardziej marzy mi się Hiszpania lub Włochy.. Ale hej! To nie o moich marzeniach teraz! Zapraszam na kilka porad gdzie i jak spędzić wakacje!



1. Jeżeli zamierzasz wyjechać za granicę, pamiętaj, by wybierać kraje, gdzie nie ma akurat krytycznej sytuacji politycznej. Mam tu na myśli ostatnie wydarzenia w Tunezji, czy jakiś miesiąc lub dwa temu w Egipcie. (to był Egipt, prawda?)
Wybierz np. Hiszpanię. Bo w sumie czemu nie? Możesz popatrzeć na tancerki flamenco, torreadorów na arenie oraz zabijane byki (jeśli jesteś wegetarianinem lub weganinem, nie bierz tego pod uwagę)
Klimat jest tam bardzo gorący, a w lato jest to wymarzone miejsce do wypoczywania. Mnóstwo plaż, a co jeszcze bliskie położenie Morza Śródziemnego. A jeśli jesteś bardziej wymagający/ wymagająca to masz mnóstwo miejsc do zwiedzania! Tak czy siak, wakacji w Hiszpanii szybko nie zapomnisz!

2. A może wypad za granicę, lecz bardziej w rejony wyspy? Kreta, Majorka, Filipiny? Ależ tak! Na mapie takie małe, w rzeczywistości ogromne!
Tam mieszczą się głównie punkty wypoczynkowe, chodź za pewnie do zwiedzania nie zabraknie okazji i miejsc!

3. A co jeśli chcę zostać w kraju? Oczywiście, Polska również ma u siebie perełki takie jak Kraków, Warszawa, chyba, że interesuje Cię morze no to polecam Trójmiasto, Międzyzdroje, Świnoujście czy Pobierowo! Waluta? Oczywiście, że polski złoty! A co za tym idzie, milion wydanych pieniędzy na same "pamiątki", ale co tam? :D Ważne, że zaoszczędzisz na samolocie. Polskie morze nie jest takie złe, jak się wydaje, Zawsze możesz sobie wyobrazić, że jesteś na.. Majorce?

4. Przesiedź wakacje w domu. Tak po prostu. Wyjdź czasem na piwo ze znajomymi, może jakieś ognisko i namioty? No to spoko! Najlepiej u siebie w ogródku. Jeszcze, żeby rodzice w domu byli.

JAK JA ZAZDROSZCZĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY JADĄ ZA GRANICĘ! ;_;
No to były moje wszystkie rady na te wakacje, a już Wy sami zdecydujecie co chcecie z  tym fantem zrobić. :)