niedziela, 16 sierpnia 2015

Back to school #2: Zestawienie torebek i plecaków idealnych do szkoły | Moda

Przyznam, że ostatnio złapała mnie wena do pisania i mam już kilka zaplanowanych postów, ale o pozostałych dowiecie się w swoim czasie. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kilka torebek i plecaków, które sprawdzą się idealnie do szkoły, chociaż nie musicie wykorzystać ich właśnie na tę okazję.



1. Reserved// 159,99 zł









2. Reserved// 139,99 zł









3. Reserved// 119,99 zł 69,99 zł









4. H&M// 149,99 zł


















5. H&M// 129,99 zł



















6. H&M// 49,99 zł




















7. H&M// 149,99 zł


















8. H&M// 199,99 zł






















Torebki i plecak (niestety tylko jeden haha), które wybrałam są bardzo kobiece, jeśli można to tak ująć. Gdybym tylko mogła, najchętniej wykupiłabym wszystkie bo są tak cudowne, że ojeju haha <3
Ja dziękuję za przeczytanie i jednocześnie zapraszam do polubienia mojego fanpage'a- KLIK :)
A jeśli jesteś zainteresowany/a, zapraszam na mój haul back to school- KLIK