niedziela, 23 sierpnia 2015

Back to school #3: Stylizacje na powrót do szkoły | Moda

Uwaga, uwaga! Wróciłam! :D
Tak, nie było mnie przez jakiś tydzień, za co Was przepraszam- wystąpiły małe problemy osobiste. Ale dziś wracam do Was z nowym postem, który powinien Wam przypaść do gustu. Większość z Was może kojarzyć stronę stylistki.pl, gdzie można tworzyć własne zestawy ubrań na każdą okazję. Ubrań i dodatków jest tyle, że aż nie da się zliczyć. Dzisiaj skorzystam z tej strony i potworzę dla Was kilka "propozycji" stylizacji na powrót do szkoły- kilka na rozpoczęcie roku a kilka tak na co dzień do szkoły. Zapraszam do oglądania i oceniania :)
Ps. Jeśli chcecie, możecie mnie zaobserwować- STYLISTKI


1. Rozpoczęcie roku szkolnego





































2. OOTD do szkoły



























































































Stylizacje są typowo jesienne, więc myślę, że nikt nie powinien się przyczepić :P 
Mam nadzieję, że moje propozycje stylizacji do szkoły przypadły Wam do gustu :)
Zapraszam do dyskusji w komentarzach!