sobota, 15 sierpnia 2015

HAUL: Back to school | Zakupy

Całkiem niedawno zaczął się sierpień, a ja już mam zrobione zakupy do szkoły. Nie posiadam tylko książek- te będę kupować dopiero we wrześniu.
Nie będę przedłużać tego, przechodźmy do prezentacji! :)



1. Naklejki na zeszyty- coś czego nie mogło pod żadnym pozorem u mnie zabraknąć. Wybrałam z kultową myszką Minnie.
Biedronka// 0,99 zł


2. Zeszyty, które mają prześliczne okładki. Mam mało zeszytów w tym haul'u, ponieważ większość zeszytów będę kończyła z tego roku.
Biedronka// 1, 39 zł/ szt.


3. Znowu zeszyty, na jednym z nich jest pug- piesek, w którym ostatnio jestem zakochana!
Lidl- ceny nie pamiętam.
















4. Zeszyty a4, 60 kartkowe.
Lidl// 1,99 (ten czerwony)
2,99 (z zebrą)

 5. Zeszyt a4 na 5 przedmiotów i teczka z minionkiem, oczywiście z Biedronki! haha :D
Zeszyt- ok. 5zł
Teczka- 1,99 zł

6. Cienkopisy, uwielbiam mieć kolorowo w zeszytach.
Lidl// 8,99 zł


















Okej, z tego haul'u to by było wszystko. Post został napisany błyskawicznie ze względu na burzę i moją baterię w komputerze haha :D
Dzięki za przeczytanie! :*