czwartek, 3 września 2015

Coś tam o szkole- TAG: Szkolny czas | Lifestyle

Popatrzcie kogo przywiało w nasze rejony! Tak, to ja! :D
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem o szkole. W komentarzach podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami z powrotu do szkoły, a ja zaczynam!



1. O której wstajesz do szkoły?
Zazwyczaj wstaję o 6 lub kilka minut po 6. Jeżeli mam na 8.45 wstaję o 7, jeśli mam o 9.45 wstaję o 8.

2. Ulubiony nauczyciel?
Moim ulubionym nauczycielem, a właściwie nauczycielką jest moja pani od przedmiotów zawodowych- p. Jolanta :3 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Z jakiego przedmiotu jestem najlepsza? Hm.. W sumie jestem całkiem dobra (nie najlepsza!) z wosu :p

4. Czy masz  w szkole grupę bliskich znajomych czy trzymasz się z każdym?
Mam swoją grupkę, w której są 4 dziewczyny (łącznie ze mną). Trzymamy się razem od początku 1 klasy technikum :D

5. Plecak, torba czy tornister?
Ja jestem zwolenniczką plecaków, torba do szkoły jest dla mnie największym błędem jaki można popełnić haha

6. Czy malujesz się do szkoły?
Może nie jest to jakiś nadzwyczajny makijaż, ale maluję tylko oczy i ew. na usta nałożę pomadkę.

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Uwielbiam sukienki, ale wiadomo, że jak jest zimno zakładam spodnie. Ale zdecydowanie sukienki! <3 

8. Czy nosisz dodatki do szkoły? bransoletki itp.
Dzisiaj akurat miałam na ręce bransoletkę, ale tak to nie noszę żadnej biżuterii :D

9. Czy w zeszłym roku miałaś pasek na świadectwie? 
Nie nie miałam, ale miałam pasek na świadectwie 2 lata temu- czyli na zakończenie 3 klasy gimnazjum.

10. Czy jesz  w szkole drugie śniadanie?
Tak jem, z racji tego, że jestem strasznym żarłokiem i zjadają w domu śniadanie potrafię być głodna już po przyjściu do szkoły xd

11. Przedmiot z którego uważasz, że jesteś słaba i źle Ci idzie?
Matematyka. Niektórzy lubują się w cyferkach a niektórzy mają ich po dziurki w nosie. Tak, jestem zdecydowanie w tej 2 grupie.

12. Jakim środkiem transportu udajesz się do szkoły?
Autobusem. I jest do bani :x

13. Zmieniasz buty w szkole?
Nope. Na szczęście! :D

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie. Poważnie, wolałabym siedzieć cały dzień na matematyce niż na wf. Ale ćwiczyć, ćwiczę.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Może trochę, ale potem mi przechodzi, bo wolę spać do 10-11 i mów robić co się chce w ciągu dnia niż siedzieć w szkole.

Jeżeli spodobał Ci się ten post, koniecznie zostaw komentarz! :D