czwartek, 8 października 2015

Najlepsze lakiery do paznokci na jesień | Uroda

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną odsłonę kosmetyków na jesień- tym razem będą lakiery do paznokci! (Poprzednia część SZMINKI ) Przejrzałam strony internetowe (Cocolita.pl i Ezebra.pl) i wybrałam te najlepsze. Zapraszam!



1. ESSENCE LAKIER DO PAZNOKCI COLOUR&GO 160 Cocolita.pl


2. ESSENCE LAKIER DO PAZNOKCI COLOUR&GO 165 Cocolita.pl

3. ESSENCE THE GEL LAKIER DO PAZNOKCI 31 Cocolita.pl

4. ESSENCE THE GEL LAKIER DO PAZNOKCI 22 Cocolita.pl

5. ESSIE LAKIER DO PAZNOKCI 003 AFTER SCHOOL BOY 5ML Cocolita.pl

6. ESSIE LAKIER DO PAZNOKCI DRESS TO KILT 1088 Cocolita.pl

7. SALLY HANSEN MIRACLE GEL LAKIER DO PAZNOKCI 560 Cocolita.pl

8. MANHATTAN LAKIER LOTUS EFFECT 16 MA MARAIS ezebra.pl

9. ASTOR INTENSYWNY LAKIER FASH`N STUDIO NR 261  ezebra.pl

10. ADOS LAKIER DO PAZNOKCI EXTRA LONG LASTING NR536 ezebra.pl


Z tego co widać więcej lakierów znalazłam na cocolita.pl oraz są to w większości lakiery z essence haha :p 
Na ezebra,pl lakiery nie zachwyciły mnie zbytnio, więc dlatego są tylko 2. Mam nadzieję, że lista Wam przypadnie do gustu i znajdziecie tu swoich wybrańców :)