wtorek, 13 października 2015

TAG: Kocham jesień | Lifestyle

Dziś jest 13 października, a ja zapraszam Was na nowy post! Tym razem zaoferuję Wam tag o jesieni. Czy ja tą jesień kocham- kłóciłabym się :p
Napisałam również post "Kocham lato"- KLIK



1. Ulubiona szminka na jesień.
- Ja jakotakiej ulubionej szminki na jesień nie mam, ale bardzo lubię (lubię, ale nie jest ona moja ulubioną na jesień! ) szminkę z Avon (przy najbliższej okazji wstawię zdjęcie haha)

2. Ulubiony lakier na jesień.
- Moim ulubionym i najbardziej kultowym lakierem do paznokci na jesień jest oczywiście czarny. Jest to dla mnie kolor typowo "smutny" pasujący do szarej i burej pogody za oknem.

3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
- Zdecydowanie gorące kakao. Uwielbiam to, gdy wracam ze szkoły i robię sobie gorące kakao- niezapomniane przeżycie! <3

4. Ulubiona świeca zapachowa?
- Szczerze mówiąc.. (wstyd się przyznać) nigdy nie miałam świecy zapachowej, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat! :p

5. Ulubiony zapach na jesień?
- Jesienią jak i zimą uwielbiam ciężkie zapachy, które dają uczucie "utulające" takim właśnie ciężkim, ale bardzo kobiecym zapachem. Moim ulubionym zapachem jest zapach perfum z Avon "Little black dress" oraz "Percieve"

6. Ulubione akcesoria na jesień?
- Szaliki, czapki i rękawiczki. To jest to co kocham- tak jak latem i wiosną mam obsesję na punkcie butów i torebek, tak jesienią i zimą mam obsesję na punkcie czapek, szalików i rękawiczek. Każdy kolor, każdy krój, nieważne- ważne by było mi w tym ciepło!
7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'ową, za co byś się przebrała?
- Oooo, to pytanie jest już dosyć trudne haha. Najprawdopodobniej przebrałabym się za jakąś czarownicę. Tak, to będzie najlepszy pomysł.

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
- Hmm, zastanówmy się. Mam! Płaszcze, płaszczyki- cokolwiek! Uważam, że pasują do wszystkiego i są jednocześnie eleganckie jak i na co dzień.

9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
- Jesienią lubię jak za oknem jest tak szaro, buro, pada deszcz- a ja siedzę w domu, z kubkiem gorącej herbaty lub czekolady i czytam książkę.
Nie cierpię, po prostu nie cierpię tej zmiany pogody. Idę do szkoły- jest cholernie zimno i siąpi, jestem w szkole- zaczyna świecić słońce, wszystko pięknie ładnie. Wychodzę ze szkoły, a tam? Możecie zgadywać. Tak, zaczyna znów kropić.


Mam nadzieję, że moja wersja tego TAGu Wam się spodoba. Miłego wieczoru! :*