niedziela, 8 listopada 2015

TAG: Czas dla siebie | Lifestyle

Witam wszystkich po niemałej przerwie! Nie miałam fizycznej możliwości dodania postu, ponieważ nauczyciele powariowali i jakoś tak wyszło, że przez te 2 tygodnie dzień w dzień była kartkówka lub sprawdzian.
Tak czy siak- mam dziś dla Was kolejny tag (wiem, jak bardzo ludzie je lubią :D )



1. Co czytasz/ oglądasz, gdy masz czas dla siebie? 
Szczerze mówiąc, uwielbiam oglądać youtube'a. W okresie teraz tym zimowo jesienno świątecznym uwielbiam oglądać vlogmasy <3

2. Co nosisz podczas dni dla siebie?
Najczęściej są to dresy, koszulka i bluza- idealny strój na leniwe dni! :3

3. Jakich produktów kosmetycznych używasz w ciągu dnia dla siebie?
Najczęściej używam mojej ulubionej pomadki Baby Lips, bezbarwnej 


4. Ulubiony lakier do paznokci?
Na ten okres, kiedy jest szaro, smutno i ponuro- używam lakieru z takiej kompletnie nie znanej "firmy".


5. Co pijesz podczas czasu dla siebie?
Kawę zbożową- Inkę. Najlepsza kawa- polecam! :D

6. Ulubiona świeczka?
Obecnie mam świeczki, tzn podgrzewacze bardziej o zapachu waniliowym. 

7. Jak masz czas dla siebie- jak i czy spędzasz czas po za domem?
Jeśli jest czas dla mnie uwielbiam siedzieć w domu i najlepiej oglądać jakieś filmy i czytać książki.
Nie wychodzę z domu, jest mi to wtedy nie potrzebne :D

8. Czy kiedykolwiek oglądałaś film sama w kinie?
Nie haha. Nie cierpię chodzić sama do kina szczególnie  z tego powodu, że potem nie mam z kim pogadać na temat danego filmu.

9. Ulubiony sklep online?
Nie mam takiego ulubionego, bo nie lubię kupować online. Tylko książki. Jeśli można nazwać to sklepem to jest to na pewno klik

10. Czy masz coś jeszcze do dodania?
Żeby się zrelaksować najlepiej wziąć gorącą kąpiel i nie zadręczać się jutrzejszym sprawdzianem czy tam urodzinami babci. Jest to czas tylko i wyłącznie dla nas :D

Mam nadzieję, że moja wersja tego Tagu wam się spodoba. Miłej niedzieli! :*