wtorek, 1 grudnia 2015

Odliczanie do świąt #1: Haul Rossmann -49% | Zakupy

Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi w promocjach w Rossmannie. Przez pierwszy tydzień jest promocja na lakiery do paznokci i artykuły do ust, drugiego tygodnia jest promocja na artykuły do oczu, natomiast już trzeciego na podkłady, pudry, bronzery itd.
Ja skorzystałam tylko i wyłącznie z promocji na artykuły do oczu i do makijażu twarzy.





Kupiłam kredkę do oczu z Eveline i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie byłam do niej przekonana, ale po użyciu zakochałam w niej się od razu! Jest wysuwana, tzn. taka jak mamy np. w szmince, że ta szminka nam się wysuwa- tak samo jest z tą kredką.




W ostatnim tygodniu promocji zdecydowałam się na podkład i puder. Podkład z Miss Sporty w odcieniu 001 Ivory okazał się tym najlepiej pasującym do mojej skóry.



Zdecydowałam się również na puder z Eveline w odcieniu 24, który poleciła mi koleżanka (dziękuję!)




Także  z moich zakupów nie powstał jakiś długi post czy coś, ale kupiłam rzeczy, które były mi najpotrzebniejsze. Ja mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał i zapraszam do czytania następnych! :*