sobota, 12 grudnia 2015

Odliczanie do świat #11 i #12: Christmas TAG

Postanowiłam, że posty będą pojawiać się co drugi dzień, ponieważ szybko kończą mi się tematy na posty, więc wybaczcie jeżeli post nie pojawi się jutro- tylko we wtorek.
Dzisiaj przychodzę do Was z typowo świątecznym tagiem, a jak wiemy święta już za 2 tygodnie! <3

1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać? 
Myślę, że w większości domów jest tak, że w święta ubieramy się bardziej elegancko, ale w 2 dzień świat kiedy nikt nie przyjeżdża i generalnie jest taki odpoczynek po obżarstwie wolę chodzić w dresach :D


2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był? 
Mama. Moja mama tak wiele robi dla mnie, dla mojego rodzeństwa i dla mojego taty, że chciałabym jej sprawić przyjemność.

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 
Wieczorem, po kolacji kiedy rodzice zazwyczaj mówią "jak nie zjesz wszystkiego to nie dostaniesz prezentu"

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika? 
Nie, ale bardzo bym chciała. Uważam, że byłoby to ciekawe doświadczenie haha :p

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Lenić się, odpoczywać od szkoły, spotykać się z moim chłopakiem :)

6. Ulubiona świąteczna potrawa? 

Barszcz z pierogami- zdecydowanie.

7. Twój ulubiony film świąteczny? 

I teraz pewnie każdy napisze "Kevin sam w domu", a ja napiszę, że w tym roku widziałam film, który pozostanie moim ulubionym świątecznym filmem, a jest to film "Ostatnie takie święta"- recenzja tego filmu pojawi się już niedługo na blogu :)

8. Makowiec czy sernik? 

Sernik forever ♥♥♥

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana? 

Oczywiście, że tak! Co prawda potem się rozwalał, ale lepiłam! :D

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt? 

Wigilię, zdecydowanie ☺

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?

Na mojej małej choince mam białe lampki, ponieważ mam srebrne bombki, ale zdecydowanie wolę kolorowe lampki ♥


Mam nadzieję, że ten TAG Wam się spodobał, jest typowo świąteczny- czyli taki jak lubię najbardziej. Do następnego! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz