poniedziałek, 21 grudnia 2015

Odliczanie do świąt #20 I #21: DDOB TAG | Lifestyle

Dziś postanowiłam wziąć udział w zabawie zorganizowanej przez ambasadorki DDOB- Daily Dose of Beauty. Pytania są bardzo ciekawe i bardzo chętnie na nie odpowiem! :)



1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno jest dla mnie czymś co stanowi podstawę życia. Jest to pojęcie, które nie ma jednego znaczenia. Może oznaczać piękno wnętrza, piękno głosu, piękno zewnętrzne. 

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Po przebudzeniu się i wyjściu z łóżka najlepiej wypić szklankę wody. Bardzo pomaga, gdy chcemy się szybko dobudzić :)

4. Robisz makijaż codziennie?
Nie, ponieważ czasem mam tak, że strasznie mi się nic nie chce i smaruję tylko usta balsamem i to wszystko :)

5. Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Od niedawna jest to Essence.

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Podkład z Miss Sporty, puder z Eveline, kredka do oczu z Eveline, pomadka z Baby lips lub Eos oraz konturówka z Essence 

7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Na weheartiit.com oraz na Tumblrze

8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
- Zakończyć wszystkie wojny na świecie,
- zlikwidować problem z wodą pitną i głodem na świecie
- zlikwidować wszystkie zakaźne choroby, tak żeby ludzie nie musieli cierpieć

(poczułam się jak jakaś modelka na wyborach Miss haha)

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
Zdecydowanie lubię to, że potrafię cały czas się śmiać, tym bardziej z siebie i swoich porażek.
Chciałabym zmienić to, że bardzo się denerwuję- bez względu na to przez co, jedna rzecz potrafi mi podnieść ciśnienie




10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć sie dobrze w własnym ciele i zaakceptować swoj wygląd?
Stawaj codziennie przed lustrem i mów "Jesteś piękna, dzisiaj będzie dobry dzień"

11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie, wolę żyć tym co teraz dzieje się wokół mnie :)

12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
- szaleństwo,
- szczęście,
- tzw. "Przypał"


13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Jak poszłam do gimnazjum zaczęłam czytać różne blogi modowe np. Poziom i zakwitła w mojej głowie myśl, że tez chciałabym pisać coś dla innych ludzi. Tak o to jestem tu gdzie jestem :)

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Nie tyle ile bym chciała :/ Zazwyczaj jest to max. 1h w ciągu dnia, ale nie zawsze mam nawet czas żeby wejść i zobaczyć co ciekawego się tu dzieje

15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Komentarze! Kiedy widzę, że ktoś dodał komentarz do mojego wpisu- serce mi rośnie ♥♥♥

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Osiągnięcie 7k wyświetleń, chociaż jest to taki malutki rodzynek wśród wyświetleń innych blogerek :)

17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Zdecydowanie jest to Sara z kanału i bloga Ssarusska :3 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! :) 
Możecie mnie zaobserwować oraz polubić mój fanpage, aby być na bieżąco. Do następnego! :*