czwartek, 3 grudnia 2015

Odliczanie do świąt #3: TAG Polski | Lifestyle

Dzisiaj mam dla Was TAG, który myślę, że wyjdzie fanie. Pytania są ciekawe, a więc zapraszam do czytania! :3






1. Twoja ulubiona polska potrawa?
Moją ulubioną potrawą są  na pewno pierogi. Jest to danie, które uwielbia wielu polaków, a ja również znajduję się w tym gronie. :)

2. Ziemniaki, kartofle czy pyry?
Jelenia Góra znajduje się na Dolnym Śląsku więc u mnie mówi się ziemniaki, choć zdarzają się też tacy co mówią kartofle

3. Wychodzisz na dwór czy na pole?
Jak już mówiłam, w moim województwie nie mówi się, że wychodzimy na pole czy coś takiego, mówimy normalnie "wychodzę na dwór" lub "idę na dwór". Zawsze dziwiłam się, bo np. dla mieszkańców Krakowa jest dziwne mówić "idę na dwór"

4. Kapcie, papcie czy papucie?
Zdecydowanie kapcie. Babcia mojej przyjaciółki na kapcie mówi zazwyczaj papcie, co mnie i moją przyjaciółkę bardzo śmieszy haha

5.Ulubiona polska marka?
Zdecydowanie na pierwszym miejscu jest Ziaja. Kremy, toniki, maseczki mają prześwietne

6. Góry, morze czy jeziora?
Ja zdecydowanie wybieram jeziora. Nad morzem jest zawsze tłoczno, pełno biegających dokoła dzieci i staruszków opalających się często topless. Góry? Nie lubię chodzić po górach, nie pociąga mnie więc wybieram jeziora

7. Część Polski, którą chciałabyś odwiedzić?
Zdecydowanie chciałabym zwiedzić cały Górny jak i Dolny Śląsk (mieszkam na dolnym, ale w jedynym mieście jakim byłam to Wrocław, Karpacz, itd.), całe województwo Świętokrzyskie, Małopolskę i jak i Wielkopolskę. Tak naprawdę chciałabym zwiedzić całą Polskę, wzdłuż i wszerz :)

8. Charakterystyczna cecha okolicy, w której się wychowałaś?
Na pewno jest to występowanie parków, które swoją drogą uwielbiam. Występowanie zamków i zameczków, licznych placów i muzeów. Jest tego mnóstwo, ale jeśli miałabym wymienić wszystko- zamknęlibyście tą kartę haha

Okej, to były wszystkie pytania z tego tagu. Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał i zapraszam do odpowiadania na te pytania u siebie na blogach- zostawiajcie linki w komentarzach. Do jutra! :*