sobota, 26 grudnia 2015

Q&A #1: Moje pierwsze Q&A?! | Lifestyle

Dziś przychodzę do Was z Q&A. Pytania wzięłam z filmu Sary z kanału Ssarusska klik i postanowiłam na nie odpowiedzieć. Mam nadzieję, że ta seria w moim wydaniu Wam się spodoba. To zaczynajmy! :)




1. Wolałabyś być aniołkiem Victorii Secret czy króliczkiem Playboy'a?
- Zdecydowanie aniołkiem, ponieważ nie pociągają mnie królicze uszy haha :D

2. Śpisz z misiami?
- Jasne, że tak! Śpię z dużym pluszowym psem oraz pluszowym miśkiem. Nie umiałabym zasnąć bez pluszaka obok.

3. Czy masz chłopaka?
- Tak mam. W kwietniu będziemy już razem 3 lata :)

4. Co zrobiłabyś gdyby jutro był koniec świata?
- Dziś jest sobota więc wzięłabym wszystkie swoje pieniądze i oszczędności jakie mam i poszłabym na imprezę, do mcdonalda czy kfc i jadłabym. A potem wróciłabym do domu i spałabym.

5. Czy sądzisz, że dużo chłopaków czyta Twojego bloga?
- Szczerze? Nie. Jest to blog typowo dla dziewczyn, kobiet i nie sądzę, by jakakolwiek zbłąkana duszyczka w postaci chłopaka tutaj trafiła haha

6. Co byś zrobiła z pieniędzmi jakbyś wygrała w lotka?
- Na początku zarezerwowałabym wakacje w Grecji, a za resztę pieniędzy kupiłabym mieszkanie lub samochód :D

7. Czy lubisz i umiesz jeździć na nartach/ snowboardzie?
- Nie, nie umiem. Nigdy nie jeździłam na nartach czy snowboardzie i nie jestem pewna czy chciałabym spróbować haha

8. Czy lubisz serię "Zniszcz ten dziennik?"
- Jak nagrały to 2 lub 3 osoby było jeszcze okej, ale jak zaczęło nagrywać to 2 lub 3tys. osób to nie jest już takie fajne

9. Czy zrobisz kiedyś DIY?
- Nie mam niestety talentów plastycznych, ale może kiedyś :)

10. Jaki film mogłabyś oglądać bez końca?
- "Szkoła uczuć", "LOL", "Love Rosie"- same romansidła.

11. Czy jest coś w Twoim życiu, czego żałujesz?
- Każda sytuacja nauczyła mnie czegoś nowego- nie, niczego nie żałuję :)

Mam nadzieję, że taka forma postu Wam się spodoba i zapraszam po więcej! :)
Do następnego postu :*