czwartek, 31 grudnia 2015

Ulubieńcy roku 2015

Dziś jest ostatni dzień grudnia, a ja przychodzę do Was z kilkoma ulubieńcami roku 2015!


1. Tutaj daję książkę, którą przeczytałam już 2 razy, a mimo to chcę ją przeczytać jeszcze raz. Jest to książka "7 razy dziś" autorstwa Lauren Oliver. Myślę, że niedługo pojawi się jej recenzja na blogu.

2. Tutaj dam.. znów książkę (o, no serio? ). Tym razem jest to książka pt: "Klub filmowy Meryl Streep" autorstwa Mii March. Recenzja tejże książki również pojawi się na blogu, ale to muszę ogarnąć dopiero po nowym roku- czekajcie cierpliwie! :)

3. Kolejnym ulubieńcem jest mój pierwszy EOS. Nie jest on może najgenialniejszym produktem do ust, ale przez swój wygląd, zapach oraz konsystencję jest on jak na razie moim ulubionym kosmetykiem do ust.

4. Kolejny produkt do ust jest to balsam z Oriflame, Tender Care, który dostałam na wigilię klasową od koleżanki. Ten, który mam ja jest z dodatkiem miodu.


5. Następnie dam krem do rąk również z Oriflame o zapachu cynamonu i jabłka- typowo świąteczny zapach.

6. Moim kolejnym ulubieńcem jest kredka do oczu z Eveline, którą kupiłam na promocji -49% w Rossmannie, pisałam o tym również post: klik

7. Ulubieńcem 2015 roku jest również szminka z Freedom Makeup w kolorze 'Born with it', którą kupiłam ze strony Cocolita.pl, ale niedawno dowiedziałam się, że te szminki oraz błyszczyki z tejże firmy można kupić w Pepco za niecałe 5 zł

8. Ostatnim już ulubieńcem jest konturówka z Essence w kolorze 05 Soft Berry


Mam nadzieję, że ulubieńcy Wam się podobają i zapraszam na kolejne posty! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz