poniedziałek, 28 marca 2016

5 płaszczy i kurtek idealnych na wiosnę: H&M | Moda

Za oknem pojawiła się już piękna pogoda, wiec zapraszam Was na kolejny post!

Zdecydowałam, że napiszę o płaszczach i kurtkach na wiosnę, ale tym razem przejrzałam ofertę H&M. Jeżeli nie widzieliście poprzedniego postu o płaszczach to zapraszam -> klik
Przechodząc do rzeczy, przedstawiam Wam kilka płaszczy/ kurtek, które zawładnęły moim sercem.




1. Kurtka dżinsowa- Nie uwierzę, jeśli jakaś kobieta powie mi, że nie ma w swojej szafie takowej kurteczki. Jeśli nie ma, to niech lepiej idzie kupić, bo tak naprawdę kurtki dżinsowe są w modzie od kilku lub nawet kilkunastu sezonów. KLIK


2. Płaszcz z tkaniny- kolejna rzecz, którą ja po prostu uwielbiam. Co prawda ja niestety nie mam takiego płaszcza, ale mam podobny. Na chłodniejsze dni idealnie się sprawdzi i doda stylizacji szyku i elegancji. KLIK


3. Kamizelka- Czasem chcemy ubrać sie zupełnie inaczej niż zawsze, więc przychodzi nam z pomocą kamizelka! Jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie lubią być grubo ubrane, ale chcą jednocześnie żeby było im ciepło. KLIK


4. Pikowana kurtka- kolejna perełka, która nada się idealnie na deszczowe dni ( z tym, że niestety nie ma kaptura :c ) KLIK


5. Skórzana kurtka- klasyk. Tak jednym słowem ją określę. Nie znam osoby, która nie miałaby w swojej szafie choćby jednej kurtki skórzanej. KLIK


Właśnie tak prezentuje się to zestawienie. Która kurtka lub płaszcz przypadł Wam najbardziej do gustu? :)