poniedziałek, 21 marca 2016

Q&A #2: Usunięty blog, moja młodsza siostra, koniec mojego blogowania!? | Lifestyle

Postanowiłam wziąć się trochę za bloga i dziś przychodzę do Was z moim drugim już Q&A! (Q&A #1klik )



1. Co byś zrobiła, gdyby przez przypadek usunięto Twojego bloga i musiałabyś zaczynać wszystko od początku?
No nie powiem, zdenerwowałabym się. Czy zaczęłabym wszystko od początku, raczej tak, bo blog jest teraz nieodłączną częścią mnie.

2. Ile miałaś lat, kiedy zaczęłaś czytać jakiegokolwiek bloga?
Z tego co pamiętam to chyba 13 lub 14.

3. Chciałabyś mieć młodszą siostrę?
Moja starsza siostra ma 2 córki, które są dla mnie jak młodsze siostry, więc można powiedzieć, że już mam młodsze siostry.

4. Gdybyś miała ubierać się  w jednym sklepie przez całe życie, jaki byłby to sklep?
Myślę, że byłby to H&M, Nie mam z tego sklepu może wielu ubrań, ale myślę, że gdyby zaszła taka potrzeba, kupowałabym tylko tam.

5. Czy masz zamiar kiedyś skończyć z blogowaniem?
Kiedyś, za kilka lat- myślę, że tak. Na razie jest to moje hobby i nie zamierzam z tym kończyć.

6. Czy w przyszłości mając dziecko, będziesz chciała, żeby przejęło Twoją pasję do blogowania?
Raczej nie. Chciałabym, żeby moje dziecko rozwijało swoje własne zainteresowania, a jeżeli będzie lubiło pisać bloga czy tam nagrywać na yt, to fajnie.

7. Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja na telefon?
Snapchat i instagram

8. Jakie masz plany na wakacje?
Prawdopodobnie znów pojadę do Rudna.

9. Miasto, w którym chciałabyś mieszkać?
Zdecydowanie Londyn lub Nowy Jork. Strasznie jara mnie perspektywa miasta, gdzie jest tak wiele ludzi,

10. Jakie są twoje 3 najbardziej lubiane piosenki?
Hmm.. trudne pytanie, ale postaram się odpowiedzieć:

11. Ulubiony kanał tv?
Kiedyś był do Disney Channel, ale teraz jest to Comedy Central

12. Co Cię zainspirowało do prowadzenia bloga?
Kiedyś czytałam różne gazety, jak np. bravo i tam była mowa o różnych blogach, więc postanowiłam sama spróbować

13. Czy kiedy zaczynałaś prowadzić bloga, bałaś się reakcji znajomych?
Szczerze mówiąc, do dzisiaj nikt z moich znajomych nie wie o moim blogu i mam nadzieję, że się nie dowie haha

14. Czy masz korepetycje? Jak tak, to z czego?
Nie mam korepetycji, są mi nie potrzebne. Z nauką daję sobie radę, więc nie chodzę na korepetycje, chociaż myślę, że za rok będę chodzić na matmę ;d

To były wszystkie pytania. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej.

Pytania wzięłam z filmików:
1. Ssarusska: klik
2. Alexmandostyle: klik
3. Littlemooonster96: klik , klik , klik