niedziela, 13 marca 2016

TAG: Mój pierwszy raz | Lifestyle

Dawno nie było u mnie takiego luźnego tagu, więc postanowiłam takie coś stworzyć. Tym razem jest to TAG pt. "Mój pierwszy raz". Zainspirował mnie do tego film Julki Kobus: klik.
Zapraszam na moją wersję tego tagu! :)




1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Oczywiście, że tak! Z moją pierwszą, a zarazem ostatnią (mam nadzieję) miłością jestem aktualnie w związku i w kwietniu będą już 3 lata <3

2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Piwo. Takie typowe piwo, żaden radler czy coś, tylko "Tyskie"- pamiętam! :D

3. Jaka była twoja pierwsza praca?
Pamiętam jak moja ciocia jeszcze pracowała jako sprzątaczka  w szkole i poprosiła mnie żebym jej pomogła. To były ferie i zarobiłam wtedy 20 zł

4. Jaka była pierwsza osoba, która do ciebie dzisiaj napisała?
Mój chłopak

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dzisiaj pomyślałaś?
Szczerze mówiąc nie pamiętam, ale najprawdopodobniej tą osobą był mój chłopak

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
I tutaj będziecie się śmiać, ale ja jeszcze nigdy w życiu nie leciałam samolotem

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
U mojej siostry i było to jakieś 5 lat temu

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Moja mama. Nie wyobrażam sobie, żeby nie porozmawiać z nią rano, nawet przez kilka minut

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Wstałam i poszłam do toalety

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Był to koncert Michała Szpaka, z tego co pamiętam i było to jakieś 3 lata temu

11. Pierwsza złamana kość?
Nigdy nic sobie nie złamałam. Miałam zwichniętą kostkę, wybitego palca- ale nic sobie nie złamałam

12. Pierwszy piercing?
Kolczyki w uszach haha

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Nigdy nie byłam za granicą, ale bardzo chciałabym kiedyś pojechać

14. Pierwszy film, który pamiętasz?
Król Lew- najlepsza bajka ever! <3

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
To było za to, że pokazałam koleżance język, a potem mamie powiedziałam, że chciałam sobie polizać zęby- nie wiem czemu to powiedziałam haha

16. Pierwszy współlokator?
Mieszkam z rodzicami, więc powiedzmy, że to się wlicza haha

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zostaniecie tutaj ze mną na dłużej. Bye!