wtorek, 5 kwietnia 2016

Moja kolekcja lakierów do paznokci (edycja 2016) cz.1 | Uroda

Jakieś 2 lata temu na moim blogu pojawił się taki post, ale go usunęłam. Zdjęcia były naprawdę źle zrobione i ogólnie nie wyszło mi to. Dziś postanawiam się poprawić i więcej nie grzeszyć.. Dobra, nie ważne. Zapraszam na post!





1. Fiolet// Lovely. Bardzo lubię ten kolor, kojarzy mi się z wakacjami i zdecydowanie, będzie moim ulubieńcem na wakacje.

2. Biały// Editt. Moim zdaniem biały i czarny kolor każda dziewczyna powinna mieć. Jest to taki must have jeśli chodzi o lakiery do paznokci.

3. Błętkitny// Lovely. Kolejny lakier, który sprawdzi się idealnie na lato, ale też na wiosnę.

4. Niebieski- cóż, to kolejny letni kolor. Jak widać mam zamiłowanie do kupowania takich kolorów

5. Przyznam się szczerze, że nie do końca wiem jaki to kolor. Różowy? Łososiowy? W każdym bądź razie, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.

6. Szary// Wibo- jeśli chodzi o tą firmę, jest to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych. Nie jest droga, a w zanadrzu ma mnóstwo super kosmetyków

7. Miętowy- od zawsze uwielbiam kolor miętowy, więc nie mogło go u mnie zabraknąć!

8. Bardzo jasny błękit, tzw. Baby blue// Smart girls get more- długo szukałam takiego odcieniu niebieskiego, aż w końcu znalazłam go w "Naturze"

9. Pistacjowo- zielony// Lovely, co tu dodawać? Piękny kolor!

10. Zielony// Bell, trzyma się długo na paznokciach, ma intensywny kolor- tak jak lubię!

11. "Galaxy"// Essence- essence jest od niedawna również moja ulubioną firmą kosmetyczną, więc pewnie zobaczycie jeszcze dużo rzeczy z tej firmy.

12, Czarny, który jest moim must have i nie przeżyłabym, gdybym nie miała chociaż jednego czarnego lakieru.

13. Srebrny// Simple beauty- typowo zimowy kolor, bardzo fajnie kontrastuje z białym tłem

14. Kolejny szary// Wibo- tak, mam lekką obsesję na punkcie takich kolorów no i wibo

15. Kolejny czarny// Lovely- widzicie napis color mania? Tak, dokładnie to idealnie opisuje mnie.

16. Beżowo- brązowy// Sensique- mój zdecydowany i największy ulubieniec. Kolor bardzo długo się trzyma, a w dodatku jest bardzo modny od kilku sezonów!

Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał i zapraszam na drugą część już niedługo!