sobota, 23 kwietnia 2016

TAG: Perfekcyjna pani domu | Lifestyle

Dziś mam dla Was TAG, do którego zbierałam się chyba ze dwa tygodnie. Ciągle miałam inne pomysły na posty, ale teraz stwierdziłam, że jak tak dalej pójdzie, to nigdy go nie napiszę, więc jestem!



1. Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.
Zdecydowanie będą to:

- odkurzanie

- mycie okien


2. Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
Nie cierpię zmywać i myć podłóg. Czasem jak mama mnie pogoni, to już zacisnę zęby i to zrobię, ale tak z własnej inicjatywy to nigdy.


3. Czy lubisz gotować? Jeśli tak to jaka jest Twoja popisowa potrawa?
Nie umiem gotować w ogóle, wiec nie mogę stwierdzić, czy to lubię czy nie



4. Podziel się dwoma trikami a’la Perfekcyjna Pani Domu.
Może nie jest ze mnie wielka Pani Domu, ale mogę doradzić jedną rzecz, a właściwie działanie:- jeżeli przynajmniej raz w tygodniu, np. w sobotę, odkurzycie, czy tam pościeracie kurze, będzie Wam o wiele łatwiej później ogarnąć całą resztę, bo nie będziecie musieli skupiać się na odkurzaniu dywanów, a zamiast tego skupicie się np. na myciu okien

5. Wymień dwóch ulubieńców domu.

- łóżko, na które mogę się rzucić po 8 godzinach w szkole

- blender, dzięki któremu mogę pić koktajle owocowe! <3 

6. Mieszkanie czy dom?
Zdecydowanie dom- całe życie mieszkam w domu i w najbliższej przyszłości nie chcę tego zmieniać. 

7. Kto prowadzi budżet domowy?
Mieszkam z rodzicami, więc budżet domowy prowadzi mama.

8. Pedantka czy bałaganiara?
Raczej bałaganiara, ale bywa też, że mam pewne odchylenia w stronę pedantki

9. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
Musi być biały, z dużym ogródkiem, gdzie znajdowałby się basen. Dom jednopiętrowy, z kilkoma pokojami, z czego jeden byłby moim gabinetem.

10. Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś?
Może takowej nie wyniosłam z domu, ale praktykuje się ja u nas: co drugi tydzień jedziemy w odwiedziny do rodziny. 


Przyznam, że trochę bałam się tych pytań, ale nie było tak źle. Fajnie pisało się odpowiedzi i myślę, że ten TAG jest jak najbardziej godny uwagi.