poniedziałek, 9 maja 2016

Haul: Rossmann promocja -49% 2016 | Uroda

Jak zapewne większość z Was wie, dwa razy do roku w Rossmannie pojawiają się promocje -49% na wszystkie produkty, Tytułem wyjaśnienia:
- 1 tydzień- podkłady, pudry i inne produkty do twarzy
- 2 tydzień- produkty do makijażu oczu
- 3 tydzień- szminki, pomadki i lakiery do paznokci.
Ja pierwszy raz kupiłam coś w każdym tygodniu promocji, więc jest tego trochę dużo.



W pierwszy tydzień zaopatrzyłam się w podkład, a właściwie krem BB z Manhattanu (nr 01) i puder z Rimmela "Stay matte" (nr 003)




W drugim tygodniu postanowiłam kupić tusz do rzęs z Rimmela:
Tusz do rzęs z Miss sporty
Oraz kredkę do oczu z Lovely, która według mojej mamy i siostry jest najlepszą kredką na świecie haha




W trzecim i ostatnim tygodniu zakupiłam rzeczy, których w sumie nie planowałam kupić.
Kupiłam lakier do paznokci z Lovely, biały
Lakier z Lovely czarny
Lakier z Eveline zielony
Szminkę z Miss Sporty (nr 102)
Konturówkę do ust z Wibo "Nude lips"











Na całej promocji wydałam ok. 70 zł, co jest w ogóle takim "wow", bo ja zawsze ograniczałam się do jednej czy dwóch rzeczy. Teraz mam dużo kosmetyków do zużywania, więc nie będę dokupować więcej (aha, jasne).
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej! :)