czwartek, 26 maja 2016

Kosmetyczne "hity" na lato 2016 cz. 1 | Uroda

Jako, że maj maj się już kończy, postanowiłam stworzyć serię postów o tematyce typowo urodowej i modowej, która może stać się dla wielu z Was inspiracją na nadchodzące lato.
Jak zawsze taki długi wstęp, ale teraz już przechodzimy do sedna.



Z tego co pamiętam podobne posty pisałam w zeszłym roku, a jak wiemy moda i trendy zmieniają się co sezon. W tym poście przedstawię Wam kilka kosmetyków (od szminek, przez cienie po podkłady), które sprawdzą się (przynajmniej powinny :p) na nadchodzące lato. Kosmetyki zostały wyszukane przeze mnie na stronie Cocolita.pl, ale niektóre z nich z powodzeniem znajdziecie w różnych drogeriach typu Rossmann, Natura, itp.

Szminki
Lato kojarzy się nam z piękną pogodą, czystym niebem i.. kolorami. A przynajmniej mnie, lato kojarzy się z kolorowymi ubraniami i dodatkami. Wyszukałam kilka szminek i pomadek, które mają ciekawe kolory i powinny sprawdzić się w te upalne dni.

Revlon, matowy balsam do ust 245 AUDIACIOUS  klik

Revlon, szminka i balsam w jednym, LOVESTICK 020 KLIK

Makeup Revolution, ENCHANT  KLIK

Maybelline, Baby Lips, 85 Oh! Orange! KLIK

Maybelline, Color Whisper, 75 Rose of Attraction KLIK

Sleek, matowa szminka w płynie, BRINK PINK KLIK

Sleek, szminka do ust, TANGERINE SCREAM KLIK

Makeup Revolution, szminka do ust, NOT IN LOVE KLIK


Kolory tych pomadek wydały mi się najodpowiedniejsze na lato. Jak widać, większość to róże, ale co ja poradzę, że mam słabość do tego koloru na ustach? :D

Zapraszam na więcej postów z tej serii, już niedługo!