wtorek, 3 maja 2016

Najlepsze kreacje z gali MET 2016 | Moda

Wczoraj odbyła się gala MET, na której pojawiło się mnóstwo światowych gwiazd. Przyznam szczerze, że dowiedziałam się o tej gali dopiero dzisiaj, ale przejrzałam sobie zdjęcia z tej imprezy i przyznaję, że jest kilka kreacji, które mnie urzekły. Zapraszam do oglądania!




Bey w sukni od Givenchy- suknia ma to "coś", chociaż ja bym jej nie założyła. Uważam, że dzięki bufiastym rękawom, cały strój prezentuje się elegancko i, no co tu dużo mówić, "królewsko".

Kendall Jenner w sukni Atelier Versace- Suknia prosta, szykowna a zarazem nie typowa. Dzięki wyciętym bokom optycznie wyszczupla talię.

Emily Ratajkowski w sukni od Prabal Gurung- Tutaj powiedziałam sobie "wow, podoba mi się". Połączenie bieli i czerni jest już totalną klasyką, odkryte ramię i plecy nadaje całej stylizacji nowoczesnego wyglądu.

Uma Thurman w sukni od Tommiego Hilfigera- Mam duże zamiłowanie do klasycznych strojów, więc na pewno nie wybiorę sukni, która ma za dużo błyskotek i całego tego badziewia. Suknia Umy jest bardzo, ale to bardzo prosta, z jedynym dodatkiem, jakim jest srebrny element (chyba broszka) przypięty do ramiączka.

Margot Robbie w sukni od Cavina Kleina- Kolejna prosta suknia, biel zdecydowanie zdobywa moje serce. Bardzo podoba mi się połączenie białej sukni i złotych bransolet.

Amber Heard w sukni od Ralpha Laurena- Tym razem spodobała mi się złota suknia, która troszeczkę zlewa się z karnacją Amber, ale mimo to, jest bardzo efektowna.

Katie Holmes w sukni od Zaca Posena- Granatowa suknia ze srebrnymi elementami, jest moim zdaniem elegancka i szykowna, i nie ma bata, żeby ktokolwiek powiedział coś złego o tej sukni, bo ona jest po prostu idealna.


To by było na tyle z sukni, które spodobały mi się najbardziej. Większość osób za bardzo chciało zaistnieć przed kamerami, bo po prostu ubrali się jak na bal przebierańców, ale to już pozostawiam Waszej opinii.