niedziela, 15 maja 2016

Wiosenny TAG DDOB | Lifestyle

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym tagiem na moim blogu. Tym razem jest to TAG wiosenny, stworzony przez ekipę DDOB i innych blogerów. Zapraszam do czytania!



Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany? 
Moim zdaniem jest to nowy rok, ponieważ wtedy zaczynamy rok z nową, czystą "kartą".

Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?
O tym stwierdzeniu tak naprawdę nic nie uważam, nie mam zdania w tym temacie, I tak moim zdaniem, to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody. (kurde wyszło, jakbym była płytka :o )

Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?
Hmm.. W moim takim odczuciu są to pastelowe kolory, na paznokciach, na ubraniach czy na dodatkach. Pastele górą! 

Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?
Oczywiście, że tak! Nie wyobrażam sobie, żeby na wiosnę nie wynieść zimowych ubrań na strych i nie przynieść już tych na lato.

Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku?
Mam, ale raczej nie chcę się nim dzielić publicznie.. :p

Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki) 
O rety! To jest chyba moje ulubione pytanie z tego tagu. Jeśli chodzi o zapachy to zdecydowanie zapach truskawek, arbuza i innych takich owoców. Jeśli chodzi o widoki to zdecydowanie czyste, niebieskie niebo bez żadnych chmurek. 
A piosenek, które kojarzą mi się z wakacjami mam kilka:

Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogosferze?
Gdyby się nad tym zastanowić, to oczywiście, że chociaż ta najbardziej podstawowa wiedza na temat fotografii jest potrzebna do prowadzenia bloga. Ludzie lubią czytać posty, które są dodatkowo "przyzdobione" fajnymi i ładnymi zdjęciami. Ja nie mam jak robić ładnych zdjęć, więc wyglądają one na razie jak wyglądają, ale spokojnie. Ja sama lubię kiedy na czyimś blogu są ładne, wyraźne zdjęcia.

Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?
Z takich stronek jak Tumblr, czy Weheartit, a nawet czasem wpadnie mi coś w oko na instagramie. 


Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał i będziecie chcieli zostać ze mną na dłużej.