niedziela, 5 czerwca 2016

9 kręgów piekła książkoholika

Na ten tag natknęłam się na blogu Książka od kuchni i postanowiłam spróbować swoich sił i odpowiedzieć na zawarte tam pytania.


1. krąg OTCHŁAŃ – Książka, która nie wzbudziła w Tobie żadnych uczuć.
Hm.. Każda książka, którą czytałam wzbudzała we mnie jakieś uczucia, choć zdarzały się takie, gdzie musiałam się zmuszać do przeczytania tych książek, jak np. "Dziennik panny służącej" czu "Zamknięte pokoje". 

2. krąg LUBIEŻNICY – Książka, którą czytałaś w towarzystwie osób, które się bawiły/imprezowały/robiły co innego.
Najczęściej czytam książki w szkole, jak mamy jakąś wolną lekcję i z tego co pamiętam, ostatnią książkę jaką czytałam w towarzystwie innych osób była "W pierścieniu ognia"

3. krąg WINNI GRZECHU OBŻARSTWA – Pozycja książkowa, którą łapczywie pochłonęłaś. 
Zdecydowanie "Bezradnik małżeński", którą przeczytałam w jeden, tylko jeden dzień 

4. krąg SKĄPCY I ROZRZUTNICY – Książka, na którą nie było szkoda pieniędzy.
Na żadną książkę, którą mam nie było mi szkoda pieniędzy, a wręcz przeciwnie! :)

5. krąg LUDZIE GNIEWNI I POSĘPNI – Książka, której zazdroszczą Ci inni.
Prawdę powiedziawszy, nie mam pojęcia. Mam sporo książek, a nikt nigdy nie mówił mi, że jakiejkolwiek mi zazdrości


6. krąg HERETYCY – Książka, która jest sprzeczna z poglądami innych.
Cholera, nie mam zielonego pojęcia :o

7. krąg GWAŁTOWNICY – Książka z motywem wielu zabójstw.
Najlepszym przykładem będzie chyba książka pt.: "Urodzona dla śmierci"

8. krąg OSZUŚCI – Książka, która wydawała się ciekawa, lecz okazała się beznadziejna.
I tutaj będą 2 pozycje: "Dziennik panny służącej" i "Zamknięte pokoje"

9. krąg ZDRAJCY – Książka, dla której odłożyłaś inna, czytaną właśnie pozycję. 
Z tego co pamietam, była to książka pt.: "Igrzyska śmierci"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz