sobota, 18 czerwca 2016

Coffee book TAG

Uznałam, że trzeba odpocząć trochę do recenzji i dać Wam trochę rozrywki w formie TAGU.
Ten tag znalazłam na blogu Książką od kuchni i postanowiłam odpowiedzieć na zawarte w nim pytania.
                                                      (źródło: weheartit.com)

Czarna kawa: Seria, w którą ciężko się wbić, ale ma wielu fanów.
Tutaj zdecydowanie będzie to "Zmierzch", próbowałam (poważnie!) przeczytać, ale po spojrzeniu na 1 stronę, odłożyłam książkę i już do niej nie wróciłam


Miętowa mocha: Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.
Hm.. moim zdaniem będzie to "Podarunek" Danielle Steel

Gorąca czekolada: Twoja ulubiona dziecięca książka.
"Kubuś Puchatek" forever <3

Podwójne espresso: Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku do końca.
Zdecydowanie "Kosogłos" Suzanne Collins

Starbucks: Książka, którą widzisz wszędzie.
Jeszcze do niedawna były ty "50 twarzy Greya", ale obecnie jest to "Grey. Oczami Christiana" oraz seria "After"

Hipsterska kawiarnia: Książka wydana własnymi staraniami autora.
O kurczę.. Szczerze powiedziawszy to nie mam zielonego pojęcia :c

Ups! Przypadkowo dostałem bezkofeinową… Książka, po której spodziewałeś się więcej.
Wiem, że jestem jak zacięta płyta, ale jest to "Dziennik panny służącej"- spodziewałam się czegoś naprawdę ciekawego, a nie takiego barachła. 

Idealne połączenie: Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu. 
Nie trafiłam jeszcze na taką serię, więc niestety nic tutaj nie napiszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz