sobota, 4 czerwca 2016

Inthefuturelondon: O książkach i nie tylko...

W życiu każdego człowieka przychodzi moment, kiedy zaczynamy być pewni w którą stronę chcemy iść.
Dziś podjęłam decyzję dotyczącą mojego bloga. Jak wiecie mój blog jest typowo lifestyle'owy, włączając w to tematy urodowe i modowe.


Od jakiegoś czasu coraz trudniej było mi zebrać się, żeby napisać cokolwiek z zakresu mody i urody.
Mam do napisania mnóstwo recenzji, a nie chciałam wstawiać kilka recenzji pod rząd.

Dzisiaj- 4 czerwca uważam za dzień idealny do podejmowania decyzji.
Dzisiaj- 4 czerwca, ogłaszam wszem i wobec, że z dniem dzisiejszym blog, znajdujący się pod adresem http://inthefuturelondon.blogspot.com/, przejdzie całkowitą metamorfozę. Nie w wyglądzie (choć w takim minimalnym stopniu), a bardziej w sprawie tematyki przewodniej, jaką będą oczywiście książki.

Nie mówię, że zrezygnuję z pisania o urodzie czy modzie, ale będzie to rzadko, ponieważ chcę się skupić na recenzjach.
Od kilku tygodni czytam 2 blogi dziewczyn, które recenzują książki i z każdym postem moje oczy wychodzą z oczodołów, bo jestem pod wielkim wrażeniem ich roboty.
Książka od kuchni
Subiektywnie o książkach
Brawo!

Nie zamierzam usuwać starszych postów, bo czemu? Jest to część przeszłości mojego bloga, a ja nie zamierzam się od niej odcinać.

Teraz chcę pisać o tym, co mnie w 100% interesuje i co nie będzie mnie po jakimś czasie męczyło.

Tyle takim tytułem wstępu. Dziękuję każdemu z osobna, za to, że był ze mną i jest oraz, że czyta te moje wypociny tutaj.

Buziaki!


***
Kurde, czy ja przypadkiem nie napisałam listu? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz