poniedziałek, 20 czerwca 2016

Jak to robią single, reż. Christian Ditter

Nie mogłam się doczekać, aż obejrzę ten film, ale po kilku nieudanych próbach szukania go, zrezygnowałam z dalszych poszukiwań.
Szukając dziś czegoś ciekawego do obejrzenia, na stronie kinoman.tv , natknęłam się na ten już zapomniany przeze mnie film i, cóż ja mogę powiedzieć? Nie mogłam się oprzeć chęci obejrzenia go.

                                                             (źródło: filmweb.pl)

Reżyseria: Christian Ditter
Scenariusz: Marc Silverstein, Abby Kohn, Dana Fox
Produkcja: USA
Rok premiery: 2016
Komedia, romans

W filmie poznajemy 4 super dziewczyny: Alice (Dakota Johnson), Robin (Rebel Wilson), Meg (Leslie Mann) oraz Lucy (Alison Brie). Każda z nich jest singielką i tylko 3 z nich poszukują swojej drugiej połówki.
Alice, która niedawno poprosiła swojego chłopaka, Josha (Nicholas Braun) żeby dał jej trochę przestrzeni, na co on niechętnie się godzi. Przyjeżdża do Nowego Jorku, do swojej siostry Meg i znajduje pracę w jednym z biur. Poznaje zwariowaną Robin, która zaraz zaciąga ją na kilka imprez. Kiedy chce wrócić do Josha, okazuje się, że mężczyzna ma już nową dziewczynę.




                                                         (wszystkie pochodzą z fdb.pl)

W filmie reżyserii Christiana Dittera, możemy przekonać się jak tak naprawdę wygląda życie singli 4 różnych osób: jedna jest imprezowiczką, druga szuka za wszelką cenę miłości, trzecia nie zauważa miłości będącej obok niej, a ostatnia do pewnego czasu nie chce słyszeć nic o żadnym mężczyźnie oraz dzieciach (a ona jak na ironie przyjmuje porody w szpitalu).

                                                           (źródło: multikino.pl)

                                                            (źródło: filmweb.pl)

                                                              (źródło: filmweb.pl)

Film jest czymś między komedią, a komedią romantyczną. Uważam, że Dakota Johnson wykonała świetną robotę i bardzo spodobała mi się rola, którą odgrywała. Zabawne dialogi między bohaterami również nie mogą pozostać niezauważone.
Ten film powinien obejrzeć każdy szanujący się fan komedii, zapewniam, że salwy śmiechu gwarantowane!

Film "Jak to robią single" oceniam na mocne 4.5/6

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz