niedziela, 5 czerwca 2016

(21) Tak wygląda szczęście, Jennifer E. Smith

Jestem niezła, pisząc recenzję książki, którą czytałam rok temu..
Pomimo upływu czasu, wciąż pamiętam mniej więcej fabułę tejże powieści.
Książka zwróciła moją uwagę swoją okładką. Na pewno znacie powiedzenie "nie oceniaj książki po okładce", a ja niestety lub stety jestem sroką jeśli chodzi o książki i przyciągają mnie ładne okładki.
Nie raz już i nie dwa się sparzyłam i książka okazywała się beznadziejna, ale większość tych książek ocenianych po okładce były naprawdę dobre.

Tytuł oryginału: This is What Happy Looks Like
Cykl: Tak wygląda szczęście (tom 1)
Wydawnictwo: Bukowy Las
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 400
Literatura młodzieżowa

Książka przedstawia historię nastoletniej Ellie O' Neill, która mieszka sama z matką w małym miasteczku, które cieszy się popularnością wśród turystów. Nastolatka poznaje przez internet chłopaka, z którym zaczyna ją łączyć przyjaźń.
Pewnego dnia do miasteczka przyjeżdża ekipa filmowa, a wśród nich znajduje się znany aktor, idol nastolatek.
- Witaj - powiedział, na co ona się uśmiechnęła.
- Dzień dobry.
- Tak - przyznał. - Jest naprawdę dobry.
Niestety nie mogę napisać Wam nic więcej, bo zdradzę Wam co się tam dzieje.
Książka bardzo mile mnie zaskoczyła, jest idealna na letnie wieczory, żeby odstresować się po całym dniu pracy, ale można ją także spokojnie zabrać na plażę i czytać!
Z mojej strony, oceniam książkę na pewną 5, za prosty język, śmieszne dialogi oraz prostą fabułę, która nie wymaga wiele myślenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz