wtorek, 21 czerwca 2016

Książki, książki i.. jeszcze raz książki?!

Czerwiec okazał się dla mnie miesiącem bogatym w zakupy książkowe. Wiecie, że jestem książkoholiczką, a co się z tym wiąże uwielbiam kupować nowe książki. Wiedza o tym moi rodzice, znajomi no i chłopak (jak On się dla mnie poświęca <3 ).

                                                             (źródło: weheartit.com)

Kupiłam sporo książek na kiermaszu, który został zorganizowany przez bibliotekę, gdzie wypożyczam książki. Wszystkie książki zostały kupione za nie więcej niż 3 zł.

                                                           Rachel Lee- Zanim zasnę

                                            Lucy Maud Montgomery- Ania na uniwersytecie

                                                        William Sanders- Pastor i dziwka

                                               N.H. Kleinbaum- Stowarzyszenie umarłych poetów

                                                    Wendy Markham- Nie całkiem do pary

                                              J. Haplan, I. Schnurnberger- Faceci, których nie poślubiłam

Ewa Nowak- Wszystko tylko nie mięta/ Krzywe 10

Kolejne 3 książki udało mi się kupić na promocji w księgarni Matras, za 19,90 zł.


                                                          Gail Carriger- Bezduszna

                                                        Gail Carriger- Bezzmienna

                                                          Gail Carriger- Bezgrzeszna

2 książki, które Wam przedstawię teraz, pochodzą z księgarni mr. book, każda za 4,90.
                                              John O' Farrell- To jest twoje wspaniałe życie

                                        J. Kaplan, L. Schnurnberger- Z dzienników botoksowych

Ostatnia książka, pochodzi ze zwykłego kiosku i kupiła mi ją moja mama. Książka została dołączona do jednego z nowszych numerów Cosmopolitan, kosztowała ok.7 zł.

                                                           Nicholas Sparks- Pamiętnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz