piątek, 17 czerwca 2016

(23) Zakręceni, Emma Chase

Niedawno pisałam Wam recenzję "Zakręconych" Emmy Chase, a dziś przychodzę z recenzją kolejnej części. 
Ta część wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, w sumie nie spodziewałam się takiej akcji w tej książce, ale do rzeczy.


Tytuł oryginału: Twisted
Cykl: Tangled (tom 2)
Wydawnictwo: Filia
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 336
Literatura erotyczna, romans

Kate Brooks, która zostaje narratorką w tejże części, dowiaduje się, że jest w ciąży. Drew podejrzewa ją o zdradę, więc kiedy szczęśliwa Kate wraca do domu, by podzielić się radosnymi wieściami, zastaje swojego ukochanego z.. strpitizerką? 
Wściekła pakuje się i wyjeżdża z miasta. Wraca do rodzinne miejscowości, gdzie zamieszkuje z mamą i jej nowym chłopakiem. 
Po prawie 2 tygodniach przyjeżdża Drew, aby zakopać topór wojenny, ale Kate nie chce dalej tego ciągnąć. Po małej wymianie zdań między nimi, orientują się, że oboje popełnili błąd i Kate wybacza Drew. 
Czy wszystko skończy się dobrze? Czy będą dobrymi rodzicami?
Łatwo się zakochać, trudniej wytrwać w miłości.
Książka spodobała mi się ze względu na to, że akcja nie kręciła się wokół seksu, ale tym razem wokół relacji między bohaterami i ich dzieckiem. Kłótnia, rozstanie, zdrada.. Tego się zupełnie nie spodziewałam. Mogłabym powiedzieć, że wypożyczając tą książkę, byłam nastawiona na kolejną część tylko o seksie i ich opowiadaniach z pracy. Książkę przeczytałam bodajże w 2 dni, bo- i tutaj znów zwracam na to uwagę!- jest napisana niezwykle prostym językiem, który nie wymaga od nas wielkiego skupienia, żeby zrozumieć jego sens.


 "Zakręconych" oceniam na mocną 4+.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz