wtorek, 5 lipca 2016

(34) Brzydka księżniczka, Eloisa James

Nigdy nie zwracałam zbytniej uwagi na romanse historyczna, ale tym razem przyciągnął mnie tytuł. Tak, jestem typową sroką i często wybieram książki po tytule lub okładce.

(źródło: lubimyczytac.pl)
Tytuł oryginału: The ugly duchess
Cykl: Żyli długo i szczęśliwie (tom 4)
Wydawnictwo: Amber 
Data wydania: 8 lipca 2014
Liczba stron: 304
Romans

Teodora Saxby jest kobietą, która nie wzbudza zachwytu. A już szczególnie jest ostatnią kobietą, z którą ludzie widzieliby Jamesa Ryburna, przyszłego księcia Ashbrook.
Po romantycznych oświadczynach, zwykle rozsądna Teo wierzy w szczerą miłość Jamesa, ale nie wie, że pragnie on jedynie jej.. posagu. Ich rozstanie wywołuje skandal, a książę wyjeżdża z kraju i zostaje piratem. Po kilku latach wraca, by móc zawalczyć o serce Teo.
W czasie Przed miała wiarę. Miała miłość.
W czasie Po... miała prawdę.
Kolejny romans o typowej budowie- miłość, rozczarowanie, a później wielki powrót. Choć książka jest na swój sposób ciekawa, gdyby nie tytuł, który przyciąga uwagę- sama nie zwróciłabym na nią uwagi. Tak naprawdę jedyną akcją, która przypadła mi do gustu, było to jak książę James wyjeżdża i zostaje piratem, wyrzekając się jednocześnie swojego dotychczasowego życia.

"Brzydka księżniczka" dostaje ode mnie 3. No dobra, 3+, bo jednak z małym zaciekawieniem śledziłam rozwój wydarzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz