sobota, 9 lipca 2016

(37) Suknia ślubna, Rachel Hauck

Chyba każda kobieta marzy o ślubie rodem z bajki Disneya. Tak, ja również się do nich zaliczam. Ale co ja poradzę? Jestem tylko kobietą.

(źródło: lubimyczytac.pl)


Tytuł oryginału: The wedding dress
Wydawnictwo: Św. Wojciech
Data wydania: maj 2013
Liczba stron: 384
Literatura obyczajowa

Charlotte jest właścicielką salonu mody ślubnej w Birmingham. Wyszukiwanie sukien ślubnych to jej życiowa pasja. Kiedy sama staje się narzeczoną, nie potrafi znaleźć dla siebie sukni idealnej. A może nie chce?
Na aukcji charytatywnej kupuje kufer, w którym znajduje piękną suknię ślubną, w idealnym stanie. Kobieta zaczyna badać historię tajemniczej sukni i odnajduje kobiety z nią związane.
Emily (1912), Mary Grace (1938), Hillary (1968) i Charlotte (2012)..?
Najlepsze historie miłosne to te o mężczyźnie i kobiecie, którzy poznali się jednego dnia, a następnego się pobrali.
Książka jest naprawdę uczuciowa. Nieraz bywało tak, że czytając ją zakręciła mi się w oku łza. Wciągnęła mnie ta historia bez reszty: od początku do samego końca. Często pojawiają się odwołania do Boga, ale mnie kompletnie to kompletnie nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie- nadawało całej historii takiej wyjątkowości.
Było w niej coś takiego, co sprawiało, że zawsze zbaczał z kursu.
"Suknia ślubna" otrzymuje ode mnie ocenę 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz