piątek, 1 lipca 2016

(31) Wyjdź za mnie, Lisa Kleypas

Tą pozycję udało mi się przeczytać już bardzo dawno temu. Trafiłam na nią zupełnie przypadkowo. Mówi się, że przypadki chodzą po ludziach, ale prawdę mówiąc- mnie przyciągnęła okładka: fiolet i złote litery to połączenie idealne.

                                                         (źródło: lubimyczytac.pl)

Tytuł oryginału: Mine till midnight
Cykl: Rodzina Hathaway (tom 1)
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 368
Romans 

Poznajcie młodą Amelię Hathaway, która wraz z trzema siostrami i bratem przeprowadza się do
nowego domu. Niesforny brat, który ma wkrótce zostać pełnoprawnym lordem, ciągle przysparza swojej rodzinie kłopotów. Na drodze Amelii staje tajemniczy Cam Rohan. Młoda kobieta nie zamierza wychodzić za mąż, a młody Cam pragnie wrócić do swoich cygańskich korzeni. Jednak między bohaterami rodzi się miłość.
Co za ironia, że tak fascynowała go osoba, która reprezentowała sobą to wszystko, od czego on chciał uciec...
Jest to typowy romans, gdzie miłość między bohaterami jest zakazana ze względu na pochodzenie czy status społeczny. Powieść wzrusza, a momentami także rozśmiesza.
- Nigdy nie bój się marzyć - odparł Rohan. - To jedyny sposób, żeby zacząć żyć.
"Wyjdź za mnie" otrzymuje ode mnie ocenę 4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz