środa, 17 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

Kilka dni temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Łowczynię książek (dzięki wielkie! )
Krótkie wytłumaczenie: chodzi o to, że osoba nominowana odpowiada na 11 pytań, po czym sama wymyśla 11 pytań i nominuje 11 osób. Proste, prawda?
No właśnie.. nie do końca. Ja nie mam głowy do wymyślania takich rzeczy, więc przyjdzie mi to nieco z trudnością- ale się postaram!


1. Po jakiego rodzaju książki sięgasz najczęściej, a jakiego najrzadziej?
* Od pewnego czasu (jakieś 3 miesiące) coraz częściej sięgam po książki fantasy, ale wcześniej bardzo często czytałam romanse. Najrzadziej sięgam po kryminały, ponieważ takie książki do mnie kompletnie nie trafiają. 

2. Z jakim bohaterem książkowym najchętniej byś się zaprzyjaźnił? Dlaczego akurat z tą postacią?
* Czy mogę więcej niż jeden? Plis. No dobra.
Bardzo chętnie zaprzyjaźniłabym się z:
- Percy'm Jacksonem, ponieważ wydaje mi się ciekawą postacią i dobrym kompanem podczas przeżywania kolejnych przygód
- Celaeną Sardothien, ponieważ jest cudowną osobą i bardzo podziwiam jej poświęcenie dla kochanych przez nią osób
- Mare Barrow, ponieważ podziwiam jej walkę w obronie swojej społeczności, jest niezwykle odważna
- Clary Fairchaild, ponieważ.. Oh, proszę! Muszę tu cokolwiek pisać? Dziewczyna jest świetna i nie umiem podać 1 konkretnego powodu :D

3. Para, którą shipujesz ponad życie?
* To jest chyba jedno z trudniejszych pytań.. Ale będzie to Clary i Jace ♥♥♥

4. Jaki tytuł nosiła pierwsza czytana przez Ciebie książka? 
Dokładnie nie pamiętam, ale była to książka z serii "Martynka..." :D

5. Co zachęciło Cię do pisania na blogu?
* Możliwość wyrażania swoich opinii i dzielenia się nimi z innymi.
No i od zawsze uwielbiałam pisać, a więc padło na bloga :D

6. Jaki jest Twój ulubiony autor?
* Cassandra Clare, Ewa Nowak, Nicholas Sparks, Stephen King i od niedawna Sarah J. Maas ♥

7. Czy podjadasz podczas czytania?
* Zdarza mi się, ale na szczęście nie często :D

8. Ile książek przeczytałeś/aś już w tym roku?
* 58, a teraz kończę 59 :)

9. Czy jest książka, na której płakałeś/łaś? 
* Najbardziej ryczałam (nie płakałam, ja ryczałam jak bóbr) przy "Szkole uczuć". Cudowna książka i cudowny film. Na filmie płakałam jeszcze bardziej haha


10. Gdybyś miał/a napisać książkę, jaki byłby to gatunek?
* Taka ciekawostka, bo.. ja aktualnie piszę 3 książki, a 4 mam już skończoną. Jedna jest z zakresu fantasy, druga jest romansem a trzecia i czwarta jest fanfiction :D 


11. W wyborze swoich lektur kierujesz się okładkami?
* Jeżeli jestem w bibliotece i kompletnie nie wiem co mam wziąć- to tak. Ważne jest, by okładka była ładna ale i interesująca, żeby przyciągnąć moją uwagę :D



Skoro ta najprzyjemniejsza część jest już za mną, pora na moje pytania :)
1. Wybierając lekturę, kierujesz się opisem z tyłu książki?
2. Jaka ekranizacja danej książki spodobała Ci się najbardziej?
3. Jaka jest Twoja ulubiona bohaterka książkowa? Dlaczego ona?
4. A jaki jest Twój ulubiony bohater książkowy? Dlaczego akurat on?
5. Czy lubisz wydania kieszonkowe książek?
6. Wolisz twarde czy miękkie okładki?
7. Zaznaczasz ulubione fragmenty w książkach?
8. Jaki tytuł nosi książka, którą mógłbyś/mogłabyś czytać cały czas?
9. Jaki jest Twój ulubiony autor/ autorka?
10. Jaka seria książek jest Twoją ulubioną?
11. Czy Tobie też brakuje już półek na kolejne książki?

A do odpowiedzenia na te pytania nominuję: 

Mam nadzieję, że wszystkie nominowane osoby wezmą udział w wyzwaniu. Swoje odpowiedzi linkujcie w komentarzach! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz