niedziela, 11 września 2016

Czytelnicze nawyki TAG

Dawno nie było tutaj takiego typowego TAGu, więc postanowiłam to nadrobić. Dzisiaj zapraszam Was na post, w którym poznacie moje czytelnicze nawyki. Ciekawi? To zapraszam!


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Zazwyczaj czytam w łóżku, pod kołderką. Czuję się wtedy taka odizolowana od świata zewnętrznego i mogę spokojnie zanurzyć się w świecie książkowym.

(źródło: weheartit.com)

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Oczywiście, że zakładki! Uwielbiam zakładki i mam ich kilkanaście :3

3. Czy możesz po prostu czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Jeżeli książka zaciekawi mnie już od pierwszej strony- czytam po prostu. Jeżeli wszystko toczy się bardzo wolno czytam od rozdziału do rozdziału.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Nie, ponieważ nie mogę się skupić wtedy na książce.

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film podczas czytania?
Nie, zdecydowanie nie. Do czytania potrzebuję ciszy, żebym mogła się w 100% skupić na historii.

6. Czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Mam bardzo słabą podzielność uwagi, więc muszę czytać jedną książkę na raz, bo inaczej bym się pogubiła :D

7. Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Czytam gdziekolwiek. Pomimo tego, że moim ulubionym miejscem do czytania jest łóżko- lubię też czytać na dworze. Najlepiej na hamaku <3

8. Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach. Może dlatego czasami coś w myślach sama do siebie mówię? :D

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie, nigdy! Każdy fragment książki jest istotny, więc nie mogłabym go ominąć.

10. Czy zginasz grzbiet książki?
W najgorszych przypadkach niestety mi się to zdarza, ale zazwyczaj staram się tego nie robić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz