niedziela, 2 października 2016

25 książkowych faktów o mnie

Z okazji tego, że mój blog we wrześniu skończył 3 lata, postanowiłam napisać post, który będzie w 100% o mnie. A co. Bo mogę :D Sama bardzo lubię czytać lub słuchać jak ktoś opowiada o sobie, więc myślę, że i Wam się spodobają fakty o mnie. Zapraszam! :)

(źródło: weheartit.com)

1. Czytać zaczęłam w wieku.. jakiś 3 lat (?). To znaczy, nie umiałam czytać, ale bardzo często przeglądałam gazety i pokazywałam palcem na jakieś słowo i interpretowałam je po swojemu. Powiedzmy, że to było takie "czytanie".

2. Kiedy byłam w 3 klasie szkoły podstawowej przeczytałam książkę, która miała z 200 stron w jeden dzień. Był to "Piotruś Pan".

3. Jestem uzależniona od kupowania książek. Po kilka razy dziennie sprawdzam strony picodi.com (kody rabatowe) oraz znak.com.pl, gdzie zawsze są super promocje.

4. Bardzo często podczas czytania wyłączam się i nie docierają do mnie żadne bodźce z zewnątrz. Moi rodzice coś o tym wiedzą, ponieważ mogą do mnie mówić i mówić, a ja i tak ich nie słyszę haha

5. 3 tom "Igrzysk śmierci"- "Kosogłos" przeczytałam w jedno popołudnie. 

6. Bardzo lubię Cassandrę Clare, Sarah J. Maas oraz Stephena Kinga. Jest to taka moja "święta trójca" :D

7. Nigdy nie przeczytałam w całości "W pustyni i w puszczy" oraz "Quo Vadis".

8. Uwielbiam chodzić do biblioteki i mogłabym tam spędzać całe dnie.

9. Uwielbiam czytać kiedy słyszę szum deszczu lub po prostu szum przejeżdżających aut.

10. W tym roku dopiero pierwszy raz przeczytałam "Harry'ego Pottera". 1 część :D

11. Wbrew wszystkim negatywnym opiniom- spodobała mi się "Dziewczyna z pociągu".

12. Niestety w pierwszej kolejności obejrzałam film "Love, Rosie" zanim sięgnęłam po książkę, przez to powieść nie przypadła mi do gustu.

13. Moją znienawidzoną książką jest "Dziennik panny służącej".

14. Od pewnego czasu uwielbiam pić herbatę z sokiem malinowym. A piję ją oczywiście czytając książkę.

15. Czasami mam takie coś, że słucham jednej i tej samej piosenki w kółko podczas czytania książki. Później ta piosenka kojarzy mi się z tą książką, no chyba, że książka była zła- wtedy nie słucham już tej piosenki :D

16. Mam w domu serię "Kwiaty na poddaszu" w tej starszej wersji.

17. Uwielbiam, uwielbiam kolekcjonować sagi norweskich autorów. Mam w całości sagę "Dziedzictwo", a aktualnie kolekcjonuję "Ellen z krainy fiordów".

18. Miłość do książek odziedziczyłam po mamie. Ona zawsze była zapalonym czytelnikiem. 

19. Staram się namówić każdą osobę jaką znam do przeczytania jakiejkolwiek książki. Kiedyś próbowałam namówić wujka, ale się nie dał :c

20. Moją pierwszą wypożyczoną książką z biblioteki była "Martynka", ale aktualnie nie pamiętam, która to była część.

21. Kiedyś jak byłam z mamą w księgarni, zobaczyłam grubaśną książkę- zbiór opowiadań dla dzieci, którą zapragnęłam mieć. Nawet nie wiecie jak bardzo byłam podjarana kiedy ujrzałam tę oto pozycję pod choinką! Miałam wtedy z 7 lub 8 lat.

22. Uwielbiam czytać w łóżku.

23. Czytam WSZĘDZIE. W autobusie, jak wracam do domu, kiedy mamy wolną lekcję w szkole i jak nie ćwiczę na w-f. Jak jestem u dziadka, to też czytam :p

24. Kiedy widzę w gazecie lub w tv reklamę jakiejkolwiek książki- moje oczy zamieniają się w złote gwiazdki.

25. Ostatnim faktem jest to, że kocham czytać i pragnę dzielić się tym z innymi. Mój blog jest od czerwca "imperium",  w którym znajdziecie informacje o książkach, które przeczytałam lub chcę przeczytać. Kocham także swoich czytelników, którzy zostawiają komentarze pod moimi wpisami. Dajecie mi niesamowitą motywację do pracy. DZIĘKUJĘ! <3 <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz