poniedziałek, 31 października 2016

Halloween Book TAG

Postanowiłam skorzystać z okazji tego, że jest Halloween i dodać post typowo halloweenowy. Miała być dzisiaj recenzja "Małego życia" ale nie wyrobiłam się czasowo i jeszcze jej nie skończyłam. Mam nadzieję, że już jutro zawita tutaj tekst odnośnie tej książki. A musicie wiedzieć, że recenzja będzie długa, bo sama książka jest cudowna, ale o tym dopiero jutro.

(źródło: weheartit.com)


1. Twoja ulubiona straszna książka
Zdecydowanie jest to "Doktor Sen" Stephena Kinga i nie jest ona nawet aż tak straszna, ale elementy grozy to ona ma i to mocne :D

2. Najstraszniejszy moment w książce
Najstraszniejszym momentem była scena z "Lśnienia" Kinga, kiedy pewna nieżywa już kobieta wychodzi z wanny. Wybaczcie mi ten spoiler, ale ja się tak wystraszyłam tego, że bałam się chodzić do toalety. Poważnie.

3. Za jaką książkową postać chciałabyś się przebrać na Halloween?
Znowu powracam do Kinga, ale tym razem tego nie czytałam (jeszcze). Chciałabym się przebrać za klowna z książki "To". Podobno klowny są teraz bardzo modne, więc czemu i ja nie miałabym podążyć za tą modą? :p

4. W kogo przebrałaby się Twoja ulubiona postać z książki?
Moją ulubiona postacią z książki jest oczywiście Celaena Sardothien i ona z pewnością przebrałaby się za jakąś wiedźmę lub coś w tym rodzaju.

5. Ulubiony typ horroru
Zdecydowanie preferuję klasykę, jak np. "Dracula" ale lubię także książki Kinga, czyli horrory współczesne.

6. Gdyby książki były tak samo tanie jak słodycze, jakie książki dałbyś dzieciom, które zapukałyby do drzwi i powiedziały cukierek albo psikus?
"Dracula", "Frankenstein" lub "Lśnienie"
7. Halloweenowa lista książek
Nie będę się rozpisywać, ale odsyłam Was do mojego postu, w którym pisałam o Top 5 horrorach na Halloween :)
8. Jaką postać zabrałbyś ze sobą do nawiedzonego domu?
No oczywiście, że słynnego Draculę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz