niedziela, 9 października 2016

Zapowiedzi wydawnicze na jesień 2016

Ostatnio coraz częściej sprawdzam strony różnych wydawnictw w poszukiwaniu nowości. To zainspirowało mnie do napisania tego tekstu, bo może ktoś z Was ujrzy książkę, którą zechce kupić?
W tym zestawieniu znalazły się książki, które chcę oraz te które MUSZĘ mieć.

(źródło: weheartit.com)


1. "Raze" Tillie Cole
Ta książka musi być naprawdę świetna. Nie mogę się doczekać, aż będzie już dostępna.
Premiera już 12 października 2016.

(źródło: wydawnictwofilia.pl


2. "Zabij mnie znów" Rachel Abbott
Zapowiada się genialny thriller, a że ja ostatnio coraz częściej czytam takie książki, to i tej nie mogę się doczekać.
Premiera już niedługo, bo 12 października 2016.

(źródło: wydawnictwofilia.pl

3. "Oblivion" Jennifer L. Armentrout
Skończyłam "Obsydian" tej autorki, który bardzo ale to BARDZO mi się spodobał i nie mogę doczekać się następnych części. Kiedy zobaczyłam tą książkę w zapowiedziach w moich oczach wezbrały łzy. Tak, jak się domyślacie JA JĄ KUPIĘ. Nie wiem za co, bo jestem aktualnie bankrutem, ale jak tylko będę w stanie to ona dostanie się w moje łapki.
Premiera 9 listopada 2016.

(źródło: wydawnictwofilia.pl)

4. "Dziewczyna w lodzie" Robert Bryndza
Zapowiada się kolejny świetny thriller i mam szczerą nadzieję, że uda mi się go przeczytać. Jak już mówiłam, ostatnio bardzo podobają mi się książki z tego gatunku, więc i tym razem nie może być inaczej.
Premiera 9 listopada 2016.

(źródło: wydawnictwofilia.pl

5. "Francuski piesek" Marta Obuch
Tym razem zaskoczenie, bo to nie thriller. Jest to komedia kryminalna, którą z miłą chęcią chciałabym przeczytać i mam nadzieję, że mi się to uda. Nie dość, że jedzenie to jeszcze kryminał.
Ale tych żab i ślimaków to ja nie lubię. :P
Premiera 9 listopada 2016.

(źródło: wydawnictwofilia.pl)

6. "Tajniki DIY z Red Lipstick Monster" Ewa Grzelakowska- Kostoglu
Ja Ewę bardzo lubię i z przyjemnością zakupię tą książkę. Lubię czasem zrobić coś samemu, a wiem, że RLM umieściła tu wiele świetnych przepisów.
Książka będzie dostępna w sprzedaży od 24 października 2016.

(źródło: znak.com.pl)


7.  "Czarny klucz" Amy Ewing
Jest to 3 część serii "Klejnot". Ja tej serii nie czytałam, słyszałam o niej może kilka razy ale nigdy nie zwróciłam na nią większej uwagi. Teraz będzie wychodzić 3 część, a ja dalej tak właściwie nie wiem o co chodzi. Może kiedyś się za nią wezmę, może nie, zobaczymy jak wyjdzie.
Premiera w listopadzie 2016.

(źródło: wydawnictwo-jaguar.pl)


Te 7 pozycji, które Wam zaprezentowałam są takimi moimi najbardziej wyczekiwanymi książkami (prócz chyba tej ostatniej). Z niecierpliwością czekam na ich premiery i na ich przeczytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz