czwartek, 1 grudnia 2016

Blogmas #1: Początek blogmas, co będę robić, plan postów

WITAM WAS 1 GRUDNIA!
ZACZYNAMY BLOGMAS I PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT.

(źródło: weheartit.com)


Jest to dla mnie stresujący dzień, ponieważ postanowiłam nadrobić swoją obecność tutaj. Codziennie od dzisiaj do 26 grudnia będą pojawiały się tutaj różne posty, od recenzji książek, przez różne tagi po same poradniki modowe. Tak tak będzie się działo :D

Nie mogę Wam zdradzić do końca co będzie się działo, bo większość postów nawet dla mnie jest jeszcze tajemnicą.

Mogę Wam natomiast zdradzić plan postów na następny tydzień.
Tylko zapiszcie sobie kiedy i co będzie haha :D

2 grudnia- "Eleonora i Park" recenzja
3 grudnia- "Listy do M2" recenzja
4 grudnia- Podsumowanie września, października i listopada
5 grudnia- "Bikini" recenzja
6 grudnia- "Oblubienice wojny" recenzja
7 grudnia- TAG kocham zimę
8 grudnia- Książki idealne pod choinkę

Przy okazji zapraszam Was do zapisania się do mojego wydarzenia na FB: >> https://www.facebook.com/events/1146803488701810/ <<

Oraz do polubienia FP: >> https://www.facebook.com/inthefuturelondon/ <<

Okej, ja idę się uczyć na angielski. Trzymajcie kciuki!
(gdyby ktoś był ciekawy: porównanie czasów przeszłych + used to 😥)